کد خبر : 1942610 | 18 خرداد 1402 ساعت 01:53 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

ناراحتی سرمربی فیورنتینا از شکست در دومین فینال

وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، ضمن اینکه احساس می‌کند بازیکنانش مقابل وستهم مضطرب بودند می‌گوید شکست خوردن در دو فینال بسیار وحشتناک است.

ناراحتی سرمربی فیورنتینا از شکست در دومین فینال

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا فصل موفقی را با صعود به دو فینال در جام حذفی ایتالیا و لیگ کنفرانس اروپا تجربه کرد اما هر دو بازی را با شکست پشت سر گذاشت.

پس از تماشای قهرمانی اینتر در جام حذفی،‌ ویولا امشب با نتیجه 2-1 از وستهم شکست خورد و در لیگ کنفرانس اروپا هم ناکام ماند.

وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا پس از شکست در بازی امشب گفت:"ما دو فینال را از دست دادیم که واقعاً خوب بازی کردیم و مایه تاسف است، زیرا صادقانه بگویم امشب نمی‌توانستم تصور کنم که بازی به این شکل تمام شود. بازی کردیم، موقعیت‌هایی داشتیم، بلافاصله بعد از یک پنالتی که می‌توانست ما را بکشد، مساوی کردیم. در عوض، ما واکنش نشان دادیم، می‌توانستیم با ماندراگورا جلوتر هم برویم."

1884465

بچه‌ها مضطرب بودند
سپس با این ترکیب در خط میانی، باید چند متر به خودمان آزادی عمل می‌دادیم. این به ما این امکان را می داد که به وقت اضافه برسیم. من ناراحتم، زیرا بچه‌ها مضطرب بودند و از دست دادن دو فینال واقعاً دردناک است.

ترکیب درست بود؟
ما با 11 بازیکن شروع کردیم که تعادل مناسبی با آن داشتیم زیرا به سختی به وستهم اجازه نفوذ می‌دادیم. ما به روشی که برای بازی فینال نیاز دارید، بازی کردیم، ریسک کمی داشتیم و بازی را کنترل کردیم. ما با یک پنالتی نرم و یک گل بسیار قابل اجتناب شکست خوردیم. احساس می کنم امروز مثل یک تیم واقعی بازی کردیم. ما آن موقعیت‌ها را در طول مسابقه خیلی خوب خوانده بودیم، واقعاً انتظار نداشتیم که به این شکل ببازیم. این موقعیتی بود که می‌دانیم چگونه با آن کنار بیاییم، می‌دانیم چگونه آن را تفسیر کنیم و آنچه را که لازم بود انجام ندادیم. حتی می‌توانستیم با خطا یک بازیکن را از دست بدهی و جلوی مهاجم حریف را بگیریم.

فریاد بر سر ایگور پس از گل دوم وستهم؟
هر دو مدافع میانی باید نسبت به حریف برتری داشته باشند. ایگور تازه وارد زمین شده بود، سرحال بود، می توانست خیلی خیلی سریعتر از رانیری بدود که وقتی از زمین بیرون آمد، خسته بود. به او توضیح دادم که در آن موقعیت می‌توانست خیلی خیلی بهتر عمل کند. تمام چیزی که بود، همین بود. اگر تمرکز بیشتری داشتیم به وقت اضافه می رفتیم. شکست خوردن در دو فینال احساس وحشتناکی دارد، ای کاش هرگز آن را تجربه نمی کردم، اما در حال حاضر اینجا هستیم.

دیدگاه‌ها