کد خبر : 1942782 | 18 خرداد 1402 ساعت 19:55 | 26.4K بازدید | 22 دیدگاه

دی‌بروینه: سه‌گانه ببریم می‌گویند چرا چهارگانه نبردید!

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در آستانه فینال چمپیونزلیگ با انتقاد شدید از منتقدان این تیم می‌گوید حتی کسب سه‌گانه هم نمی‌تواند باعث سکوت منتقدان منچسترسیتی شود.

دی‌بروینه: سه‌گانه ببریم می‌گویند چرا چهارگانه نبردید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شنبه‌شب می‌تواند سه‌گانه‌ای تاریخی کسب کند و به دومین تیم انگلیسی در تاریخ تبدیل شود که در یک فصل موفق به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان می‌شود.

در صورت پیروزی تیم پپ گواردیولا مقابل اینتر در فینال استانبول آنها به رکورد تاریخی منچستریونایتد در سال 1999 می‌رسند. یونایتد در آن سال موفق شد با هدایت سر الکس فرگوسن به سه‌گانه دست پیدا کند.

کوین دی‌بروینه که پیش از فینال لیگ قهرمانان با خبرنگاران مصاحبه می‌کرد نشان داد از منتقدان تیمش دل پری دارد. او گفت حتی در صورت کسب سه‌گانه توسط سیتی منتقدان این تیم ساکت نخواهند شد.

1884680

ستاره بلژیکی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "اگر ما شنبه قهرمان شویم، یک عده می‌گویند چرا در جام اتحادیه جلوی ساوتهمپتون برنده نشدید تا الان چهارگانه داشته باشیم. هر کاری کنید آنها ساکت نمی‌شوند".

دی‌بروینه در ادامه گفت: "ما سعی می‌کنیم در تک تک بازی‌ها برنده شویم. گاهی به اندازه کافی خوب نیستید و گاهی عالی هستید. این واقعیت است و باید قبولش کرد. ما می‌دانیم چه لحظه مهمی در پیش است، ولی من احساس می‌کنم ما به عنوان یک تیم الان آرامش بیشتری داریم و شرایط تیم واقعا عالی است. ما شانس بیشتری داریم".

ستاره بلژیکی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی در اروپا باعث می‌شود سیتی بالاخره به عنوان یک تیم بزرگ در تاریخ فوتبال شناخته شود گفت: "بله کمک می‌کند. ولی من الان شرایط خیلی خوبی دارم و نمی‌خواهم با این بحث‌های حاشیه‌ای وارد حواشی شوم. من از شرایط واقعا راضی هستم و همان‌طور که گفتم کسانی هستند که هر چه بشود باز هم انتقاد خواهند کرد".

1877301

دیدگاه‌ها