کد خبر : 1943298 | 21 خرداد 1402 ساعت 00:31 | 46.5K بازدید | 100 دیدگاه

لوکاکو برای قهرمان کردن سیتی به زمین رفت! (عکس)

اینتر بلافاصله بعد از دریافت گل اول از سیتی شانس زدن گل مساوی را داشت، اما بدشانسی و البته کمک ناخواسته لوکاکو دروازه حریف را نجات داد.

لوکاکو برای قهرمان کردن سیتی به زمین رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی تهاجمی و برتر سیتی در فینال چمپیونزلیگ بالاخره در دقیقه 68 نتیجه داد و این تیم توانست توسط رودری دروازه اینتر را باز کند.

شاگردان سیمونه اینزاگی که پیش از دریافت گل دل به ضدحملات بسته بودند، بلافاصله شانس به تساوی کشاندن بازی را داشتند اما با بدشانسی در این کار ناکام ماندند.

طی یک شلوغی در نزدیکی‌های محوطه جریمه سیتی اشتباه عجیبی از مانوئل آکانجی سر زد که فدریکو دیمارکو را در موقعیت گلزنی خوبی قرار داد؛ ستاره ملی‌پوش اینتر با ضربه سر از چند قدمی دروازه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما با وجود تسلیم شدن ادرسون توپ به تیر خورد و گل نشد.

دیمارکو با تعقیب مسیر توپ شانس گلزنی دوباره روی ریباند را داشت و در حالی که به نظر می‌رسید این بار ادرسون شکست بخورد، روملو لوکاکو پیش از او وارد عمل شد و در نقش مدافع تیم حریف راه توپ را بست تا جلوی یکی از بهترین موقعیت‌های تیمش را بگیرد.

لوکاکو در حالی راه این توپ را بست که در دقیقه 57 به عنوان جانشین ادین ژکو که مصدم شد به زمین آمد و امیدوار بود که با گلزنی در فینال بار دیگر توانایی‌های خود را اثبات کند. ستاره بلژیکی اینتر در ادامه نیمه دوم هم توفیقی در گلزنی نداشت تا این موقعیت سوزی بزرگ، مهمترین کاری باشد که او انجام می‌دهد.

1885706
1885707
1885708

دیدگاه‌ها