کد خبر : 1943496 | 21 خرداد 1402 ساعت 17:38 | 34.5K بازدید | 41 دیدگاه

هیئت الهلال در پاریس: مسی نشد، نیمار را می‌آوریم!

شبکه سی‌بی‌اس مدعی است هیئتی از باشگاه الهلال امروز در پاریس حضور دارد تا با نیمار بر سر انتقال او به این تیم عربستانی مذاکره کند.

هیئت الهلال در پاریس: مسی نشد، نیمار را می‌آوریم!

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از آنکه لیونل مسی بعد از ماه‌ها تلاش باشگاه الهلال به آنها پاسخ منفی داد و راهی اینترمیامی شد، این باشگاه عربستانی که احساس می‌کند از رقبای خود در این کشور که ستاره‌های نامداری مثل کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را جذب کرده‌اند عقب افتاده، به دنبال جبران و به خدمت گرفتن یک ستاره بزرگ از فوتبال اروپاست.

1886140

شبکه سی‌بی‌اس امروز مدعی شد هیئتی از باشگاه الهلال در حال حاضر در شهر پاریس به سر می‌برد و مشغول مذاکره با نیمار و نزدیکان او است. گزارش این شبکه اشاره دارد که الهلال با پیشنهادی مشابه پیشنهاد النصر به کریستیانو رونالدو در ماه دسامبر به سراغ وکلای ستاره برزیلی پاری سن ژرمن رفته است. رونالدو در ماه دسامبر از النصر پیشنهادی 200 میلیون یورویی دریافت کرد. این شبکه تاکید کرد که ساختار پیشنهاد الهلال به نیمار شبیه به قرارداد رونالدو است اما مبلغ پیشنهاد شده با آنچه رونالدو از النصر دریافت کرد تفاوت زیادی دارد.

بر اساس گزارش سی‌بی‌اس باشگاه الهلال حاضر است به ازای یک فصل حضور نیمار در این تیم به او 45 میلیون یورو بپردازد. این برای پاری سن ژرمن خبر خوبی نیست؛ چرا که آنها در سال 2017 نیمار را با پرداخت 222 میلیون یورو از بارسلونا به خدمت گرفته بودند. اما به نظر می‌رسد در حال حاضر کمتر تیمی در اروپا حاضر باشد مبلغی بیشتر از پیشنهاد الهلال به نیمار ارائه کند.

1886141

رسانه‌های فرانسوی پیش‌تر گفته بودند که پی‌اس‌جی مایل است امسال تابستان نیمار را به فروش برساند تا فصل آینده نیازی به پرداخت دستمزد قابل توجه او نداشته باشد. اما تا این لحظه پیشنهادی رسمی به دفتر باشگاه فرانسوی ارسال نشده و اگر الهلال با نیمار به توافق شخصی برسد باید منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه به پی‌اس‌جی باشیم.

دیدگاه‌ها