کد خبر : 1944566 | 26 خرداد 1402 ساعت 15:25 | 76.8K بازدید | 26 دیدگاه

چرا و به چه دلیل؟

هیچ باشگاهی مغز متفکر کروات را نمی‌خواهد!

نشریه آاس در گزارشی به ستایش از زلاتکو دالیچ پرداخته و ابراز تعجب کرده که چرا او از هیچ باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد نداشته است.

هیچ باشگاهی مغز متفکر کروات را نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ از سال 2017 مربی تیم ملی کرواسی است، در حالی که قبل از آن هدایت تیم‌هایی چون ریه‌کا، الفیصلی، الهلال و العین را برعهده داشت. او حتی در کرواسی نیز مربی تیم‌های مشهور این کشور نبود و در طول دوران حضورش روی نیمکت کرواسی اخباری در مورد علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به وی منتشر نشده است.

1887941

آاس در این رابطه گزارش داد، عجیب است که هیچ باشگاهی دالیچ را با وجود دستاوردهای بزرگش در تیم ملی کرواسی نمی‌خواهد. او کرواسی را در جام جهانی 2018 نایب قهرمان کرد و در جام جهانی 2022 نیز کرواسی عنوان سوم را کسب کرد. کرواسی یکشنبه این فرصت را دارد تا در صورت پیروزی برابر اسپانیا، قهرمان لیگ ملت‌ها شده و اولین افتخار تاریخش را کسب کند اما شاید خیلی‌ها بخش اعظم موفقیت این تیم را به پای ستاره‌های بزرگ تیم مثل لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ، کواچیچ، بروزوویچ و.... می‌نویسند.

1791402

آاس دالیچ را از این حیث با زیدان مقایسه کرده که موفقیت‌هایش در رئال را برخی به پای فوق ستاره‌های تیم مثل رونالدو نوشتند اما مربی فرانسوی بر خلاف دالیچ همواره پیشنهادات خوبی از تیم‌های باشگاهی و ملی بزرگ داشته است.

آاس اشاره کرده که شاید دالیچ از کار در تیم ملی به قدری راضی است که هر پیشنهادی را بدون فکر کردن رد کرده و اجازه نداده در رسانه‌ها مطرح شوند. دالیچ تصمیمات مهم و بزرگی را در بازی چهارشنبه شب مقابل هلند (برتری 2-4) گرفت: او پریشیچ را به کناره‌های زمین برد، به مودریچ آزادی عمل بیشتری داد و پتکوویچ را در وقت اضافه به زمین آورد (زننده گل سوم). شاید همه باید به او اعتبار بیشتری بدهیم.

دیدگاه‌ها