کد خبر : 1946066 | 02 تیر 1402 ساعت 13:00 | 22.2K بازدید | 8 دیدگاه

دو حریف المپیکی والیبال ایران در نیمه‌نهایی گلدن‌لیگ

دو حریف ایران در انتخابی المپیک راهی نیمه‌نهایی گلدن لیگ اروپا شدند.

دو حریف المپیکی والیبال ایران در نیمه‌نهایی گلدن‌لیگ

به گزارش "ورزش سه"، اوکراین و جمهوری چک که دو حریف ایران در انتخابی المپیک تابستانی پاریس هستند توانستند با صدرنشینی در گروه‌هایشان راهی نیمه‌نهایی گلدن لیگ اروپا فصل ۲۰۲۳ شوند.

این مسابقات که از ۲۷ ماه می میلادی آغاز شده با حضور دوازده تیم درجه دو اروپا که نتوانسته‌اند سهمیه لیگ ملت‌های والیبال جهان را کسب کنند برگزار می‌شود و تیم قهرمان و نایب قهرمان می‌توانند در چلنجر کاپ فصل آینده fivb برای صعود به لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۴ تلاش کنند.

حالا در نیمه نهایی این مسابقات تیم جمهوری چک یکی از حریفان ایران در انتخابی المپیک باید در مقابل ترکیه قرار بگیرد، این دو تیم از پرافتخارترین تیم‌های تاریخ گلدن لیگ اروپا هستند، در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز دیگر حریف ایران یعنی اوکراین باید مقابل کرواسی صف‌آرایی کند.

مسابقات نیمه نهایی فردا در یکی از شهرهای کرواسی برگزار خواهد شد و دیدار فینال پس فردا  خواهد بود، به تیم قهرمان ۱۲۵ هزار یورو پرداخت خواهد شد.

تیم‌های اوکراین و جمهوری چک بازیکنان خوبی همچون مارک سوتولا، جان هادراوا، اوله پلوتیننسکی، گلادیر و لرشنکو را در لیگ‌های معتبر اروپایی دارند و اصلا حریف دست و پا بسته‌ای برای ایران در انتخابی المپیک نخواهند بود.

1890405

دیدگاه‌ها