کد خبر : 1946851 | 05 تیر 1402 ساعت 21:31 | 45.8K بازدید | 8 دیدگاه

پشت پرده جدایی خطیبی از مس کرمان؛

مدیران مس در آستانه بهترین تصمیم

جدایی رسول خطیبی از مس کرمان از اخبار جدید فوتبال ایران بود.

مدیران مس در آستانه بهترین تصمیم

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که قرایی، مدیرعامل مس کرمان، پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول زودتر از اغلب از لیگ دسته‌ اولی‌ها سرمربی خود را برای صعود مجدد مس به لیگ برتر انتخاب کرده بود، امروز رسول خطیبی به باشگاه پیکان رفت و با مدیران این تیم قرارداد بست.

رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون با جدایی از این باشگاه قصد داشت دوباره نام خود را با یک صعود دیگر به لیگ برتر بر سر زبان‌‌ها بیندازد اما پس از مطرح شدن اختلافات مالی و سختگیری شرکت مس، در نهایت او ترجیح داد به تهران بیاید و هدایت پیکان را بر عهده بگیرد؛ تیمی ریشه‌دار در فوتبال ایران که با هدایت مجتبی حسینی در لیگ برتر ماندگار شد و حالا خطیبی به آنجا می‌رود تا در سبک و سیاق موردعلاقه خود (کار با جوان‌ها) دوره جدید در دوران مربیگری خود را به ثبت برساند.

اما مسی‌ها با از دست دادن خطیبی، بیکار ننشسته و به سرعت بحث انتخاب سرمربی جدید را دنبال می‌کنند. قرایی به همراه محمودی‌نیا، دو مدیر کارکشته فوتبال کرمان هستند و این انتظار از آنها وجود دارد که در روند بستن تیم و آماده‌سازی آنها برای بازگشت سریع به لیگ برتر خللی وارد نشود.

از این رو به نظر می‌رسد در کمتر از ۲۴ ساعت، گزینه جدیدی برای هدایت مس کرمان معرفی بشود که البته پیش از اعلام باید نظر مثبت مجموعه مس را نیز پشت سر خود داشته باشد.

قرایی و محمودی‌نیا پای کار هستند تا این موضوع هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد و نگرانی هواداران برطرف شود.

دیدگاه‌ها