کد خبر : 1946941 | 06 تیر 1402 ساعت 13:34 | 25.8K بازدید | 15 دیدگاه

دفاع مدیر اینتر از ریخت و پاش عربستانی‌ها

مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست‌های مدیران سعودی پرداخت.

دفاع مدیر اینتر از ریخت و پاش عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های عربستانی حضور چشمگیری در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته اند. پیشنهادات سنگینی به ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال ارائه شده و پس از رونالدو، نوبت به بنزما، کانته، کولیبالی و روبن نوس رسید تا با پذیرش پیشنهادات سنگین تیم‌های سعودی، راهی خاورمیانه شوند.

این موضوع با انتقاد بسیاری از کارشناسان روبرو شد و آنها اعتقاد داشتند که عربستان با جذب ستاره‌های پا به سن گذاشته، هیچ پیشرفتی در فوتبال خود ایجاد نمی‌کند و حتی الکساندر چفرین، رئیس یوفا نیز در اظهاراتی مدعی شد که در این زمینه، عربستان راه چین را می‌رود.

اما حالا الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی اینترمیلان، کار بزرگ و تغییر کیفی در حال وقوع در فوتبال عربستان را مورد ستایش قرار داد و از برنامه ریزی سعودی‌ها برای قرار گرفتن لیگ این کشور در میان 10 لیگ برتر دنیا دفاع کرد.

آنتونلو در اظهاراتی گفت: کار سرمایه گذاری در عرصه ورزشی در فوتبال عربستان یک انگیزه لحظه ای نیست، بلکه سال‌های گذشته با سرمایه گذاری در زیرساخت‌های فوتبال آغاز شد و اکنون کار به سرمایه گذاری روی بازیکنان فوتبال تبدیل شده است.

وی افزود: به احتمال زیاد لیگ عربستان در آینده نزدیک یکی از مهم ترین تورنمنت‌های فوتبال تبدیل خواهد شد و همه ما باید کاملاً آگاه باشیم که فوتبال فقط مختص به قاره اروپا نیست.

شایان ذکر است که الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی نراتزوری، در سال 2019 و با افتتاح شعبه ای از آکادمی ایتالیایی اینتر در عربستان سعودی، شاهد راه اندازی پروژه توسعه گروه های سنی در این کشور بود.

دیدگاه‌ها