کد خبر : 1946948 | 06 تیر 1402 ساعت 14:00 | 28.9K بازدید | 28 دیدگاه

انتقاد شدید مالک لیون

سعودی‌ها با پول همه دنیا را می‌خرند

جان تکستور، مالک آمریکایی لیون، به شدت از سیاست‌های نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی انتقاد کرد.

سعودی‌ها با پول همه دنیا را می‌خرند

به گزارش "ورزش سه"، تاثیر وسوسه انگیز دلارهای سعودی روی بازیکنان فوتبال به مذاق اروپایی ها و آمریکایی ها خوش نیامده است. آخرین کسی که صدای خود را علیه انتقال های نجومی تیم های عربستان سعودی بلند کرده، جان تکستور میلیاردر است. مالک آمریکایی تیم های المپیک لیون (فرانسه)، کریستال پالاس (انگلیس) و بوتافوگو (برزیل)، از سیاست نقل و انتقالات حریصانه ای که توسط قدرتمندترین باشگاه های عربستان سعودی انجام می شود، انتقاد کرد.

1891717

او در این رابطه گفت: «سعودی ها دنبال همه چیز هستند. آنها بهترین بازیکن من در لیون، بهترین بازیکن من در کریستال پالاس، بهترین بازیکنان و مربی من در بوتافوگو (لوئیس کاسترو) را می خواهند. آنها یک استراتژی برای همه چیز دارند. بیایید ببینیم نه تنها در بوتافوگو، بلکه در دنیای فوتبال قرار است چه اتفاقی رخ بدهد.»

1891716

چیزی که باعث عصبانیت مالک آمریکایی شده این است که النصر، باشگاهی که کریستیانو رونالدو در آن عضویت دارد، پیشنهادی گزاف به لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی بوتافوگو، ارائه کرده است: «من با او صحبت کردم و توافق کردیم که تا پایان بازی مقابل پالمیراس (پیروزی 1-0 بوتافوگو) در مورد آن صحبت نکنیم. او پیشنهادی خوبی دارد. سعودی‌ها سعی دارند با پول دنیای فوتبال را کنترل کنند. این بسیار وسوسه انگیز و تصمیم سختی برای او است.»

دیدگاه‌ها