کد خبر : 1947753 | 10 تیر 1402 ساعت 16:00 | 73.6K بازدید | 58 دیدگاه

خمس یک تیم جدید می‌سازد؛

ثروت ویژه تراکتور با 8 سهمیه بزرگسالان!

در لیست بزرگسالان تراکتور تنها نام 11 بازیکن دیده می‌شود.

ثروت ویژه تراکتور با 8 سهمیه بزرگسالان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی فردا تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد که این تیم تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته داشته و پاکو خمس نیز تیمش را با بازیکنان جدید راهی کمپ ترکیه می‌کند.

لیست خروجی تراکتور به این شرح است:
ابوالفضل رزاق‌پور، رضا اسدی، شاهین ثاقبی، محمد عباس‌زاده، محمدرضا اخباری، مهدی کیانی، آرش قادری، پوریاآریاکیا، احسان مرادیان، سجاد دانایی و هادی محمدی.

از بین این نفرات احتمال حضور اسدی، قادری، مرادیان و هادی محمدی در فهرست فصل آینده وجود دارد اما سایرین به صورت قطعی از این تیم جدا شده‌اند. سجاد دانایی نیز همچنان تحت قرارداد است اما خمس علاقه‌ای به حفظ او ندارد.

نکته مهم اینکه جدایی 11 بازیکن فعلا با خرید 4 ستاره همراه شده تا لیست بزرگسالان تراکتور تنها 11 بازیکن را در خود داشته باشد. در بین این نفرات یک دروازه‌بان، 5 مدافع، 4 هافبک و یک مهاجم دیده می‌شود که سه نفر از آنها خارجی هستند.

1891867

به عبارتی لیست بزرگسالان تراکتور حالا 9 جای خالی دارد و خمس می‌تواند بازیکنان موردنظر خود را به لیست اضافه کند. همچنین تراکتور هنوز امکان خرید 4 بازیکن لیگ برتری و 3 خارجی (یا لژیونر) را خواهد داشت.

نکته دیگر اینکه هادی محمدی، مدافع باتجربه تراکتور، یک سال دیگر قرارداد دارد اما مایل به جدایی از این تیم شده و در تمرینات نیز شرکت نمی‌کند.

این در حالی است که سعید آقایی خرید جدید تراکتور سابقه حضور در آکادمی این باشگاه را دارد و باشگاه تراکتور در تلاش خواهد بود تا با ارائه مدارک او به سازمان لیگ، این بازیکن را در سهمیه شش مهره آزاد ثبت کند تا یک جای دیگر در فهرست بزرگسالان خالی شود.

انتظار می‌رود تراکتور در روزهای آینده دو بازیکن خارجی را در کمپ ترکیه به تیم اضافه کند و همچنین احتمال خرید یک مدافع، دو هافبک و یک مهاجم ایرانی هم مطرح شده که در مجموع لیست بزرگسالان تراکتور را حداکثر 16 نفره می‌کند.

لیست بزرگسالان تراکتور به این شرح است:
1. حسین پورحمیدی
2. سیدمحمد حسینی
3. شجاع خلیل‌زاده
4. سعید آقایی
5. محمد آقاجانپور
6. مهدی شیری
7. صفا هادی
8. ریکاردو آلوز
9. گوستاوو
10. حامد پاکدل
11. محمد قنبری

دیدگاه‌ها