کد خبر : 1948298 | 13 تیر 1402 ساعت 01:27 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

معاملات هوشمندانه رم: 2 انتقال قرضی از یک تیم

باشگاه های رم و لیدز برای انتقال قرضی دو بازیکن به توافق دست یافتند.

معاملات هوشمندانه رم: 2 انتقال قرضی از یک تیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های آ.اس.رم ایتالیا و لیدزیونایتد انگلیس در مورد قرارداد قرضی دو بازیکن به توافق دست یافتند. بر این اساس مارکوس یورنته به حضور خود در رم ادامه خواهد داد و کریستنسن نیز به صورتی قرضی و با گزینه خرید 10 میلیون یورویی شاگرد ژوزه مورینیو می‌شود.

یورنته 6 ماه اخیر را به عنوان بازیکن قرضی با مبلغ 500 هزار یورو در رم بازی کرد. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، دو باشگاه رم و لیدز برای ادامه حضور این بازیکن در المپیکو به توافق دست یافتند.

در صورتی که این بازیکن اسپانیایی در 50 درصد از بازی‌های فصل آینده حضور داشته باشد، قرارداد قرضی او با پرداخت 5 میلیون یورو به لیدز دائمی خواهد شد. لیدز در سال 2020 یورنته را با 20 میلیون از رئال سوسیداد به خدمت گرفت اما سقوط به چمپیونشیپ باعث شده تا این باشگاه شانسی برای استفاده از ستاره اسپانیایی نداشته باشد.

راسموس کریستنسن، مدافع راست لیدزیونایتد، دیگر بازیکن این تیم است که با توجه به شرایط موجود قصد دارد فوتبال خود را در باشگاه دیگری ادامه دهد. رم و لیدز برای انتقال قرضی او نیز به توافق لازم دست یافتند. گزینه خرید 10 میلیون یورویی نیز در قرارداد منعقد شده میان دو باشگاه دیده می شود که به رم این امکان را می دهد در صورت رضایت از بازی کریستنسن او را به صورت دائمی جذب کند.

دیدگاه‌ها