کد خبر : 1948380 | 13 تیر 1402 ساعت 12:51 | 21.3K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای جنجالی: دی‌ماریا در حد مسی و مارادوناست!

سزار لوئیس منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که آنخل دی‌ماریا در حد و اندازه لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا است

ادعای جنجالی: دی‌ماریا در حد مسی و مارادوناست!

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا نمایش بسیار خوبی در جام جهانی 2022 قطر داشت و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در مسیر رسیدن به قهرمانی بود. 

او پیش از آن هم موفق شده بود در فینال کوپا آمه‌ریکای 2021 برابر برزیل گلزنی کند و در عین حال در فینال جام جهانی 2022 هم دروازه حریف را باز کرد تا نقش مهمی در پایان دادن به دوری طولانی مدت از جام قهرمانی جهان ایفا کرده باشد. 

در حالی که پس از پایان این مسابقات تمامی توجهات به لیونل مسی بود، منوتی معتقد است که باید دی‌ماریا را هم در همان اندازه تحسین کرد. 

1771060

این مربی آرژانتینی که اولین قهرمانی این تیم در جام جهانی 1978 را برای آنها به ارمغان آورده است در این باره به سوپر دیپورتیوو گفت:‌ «دی‌ماریا بازیکنی است که باید به اندازه بزرگترین و بهترین بازیکنان دنیای فوتبال مورد تحسین قرار بگیرد. من او را هم سطح بازیکنانی چون دیه‌گو مارادونا و لیونل مسی می‌دانم. 

از نظر من، او بازیکنی است که در هر پستی که قرار گرفته طوری بازی کرده است که هیچ بازیکن دیگری در آرژانتین توانایی انجام این کار را ندارد. او در هر پستی توانایی بازی دارد و فوتبال را درک می‌کند. همه دوستش دارند. من بیشتر از خودم برای او خوشحال بودم. او الگویی واقعی است و می‌توان با بزرگترین بازیکنان تاریخ مقایسه‌اش کرد.»

دیدگاه‌ها