کد خبر : 1948486 | 13 تیر 1402 ساعت 20:23 | 38.6K بازدید | 30 دیدگاه

مورایس و اعتماد دوباره به جونیور؛

بازگشت برج برزیلی به اردوی سپاهان

نیلسون جونیور در اردوی ترکیه به سایر اعضای تیم فوتبال سپاهان ملحق شد.

بازگشت برج برزیلی به اردوی سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، در پنجره تابستانی رقابت‌های لیگ بیست و دوم بود که به شکلی غیرمنتظره شاهد جدایی رناتو داسیلویرا و محمد نژادمهدی، دو مدافع میانی طلایی‌پوشان اصفهانی، بودیم تا برای پوشش قلب خط دفاعی سپاهان در نیم فصل دوم محمد دانشگر و نیلسون جونیور برزیلی در دسترس کادر فنی تیم باشند. 

چند روز بعد در انتقالی بحث‌برانگیز سیاوش یزدانی از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست تا خلا ایجاد شده در مرکز خط دفاعی تیم با اضافه شدن این بازیکن پوشش داده شود. با این حال همچنان دست مورایس در این پست خیلی باز نبود و محرومیت و مصدومیت توام دو بازیکن می‌توانست مورایس با چالشی جدی مواجه کند. 

با حفظ دانشگر و یزدانی برای لیگ بیست و سوم مشخص بود که سپاهانی‌ها حداقل برای جذب دو بازیکن باتجربه برای پست دفاع مرکزی اقدام خواهند کرد و در این بین ادامه حضور نیلسون جونیور در ابهام قرار داشت.  

حالا از اردوی ترکیه خبر می‌رسد که نیلسون جونیور به تمرینات سپاهان اضافه شده و با این وصف یکی از خریدهای قطعی مورایس برای تقویت طلایی پوشان اصفهانی لغو شد و حالا با جذب یک بازیکن دیگر پازل قلب خط دفاعی سپاهان کامل خواهد شد.

جونیور فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را به عنوان بازیکن ثابت شروع کرد، اما رفته رفته زوج دانشگر و رناتو داسیلویرا خودشان را به تفکرات کادر فنی تحمیل کردند، تا نیلسون جونیور به یک بازیکن نیمکت‌نشین بدل شود. با شروع نیم فصل دوم اما شرایط برای نیلسون مدافع برزیلی سپاهان با خروج رناتو داسیلویرا از اردوی تیم به طور کلی دگرگون شد و او در کنار دانشگر به مدافع اصلی تیم در پست مدافع مرکزی بدل شد.

حالا و درحالی‌که چند هفته تا شروع رقابت‌های لیگ برتر فاصله داریم، بار دیگر نیلسون به اردوی تیم اضافه شده تا با توجه به رضایت مورایس و حساب ویژه‌ای که این مربی پرتغالی روی او باز کرده، رقیبی جدی برای دانشگر و یزدانی و همین‌طور ضلع چهارم مربع پست دفاع مرکزی سپاهان باشد.

دیدگاه‌ها