کد خبر : 1948552 | 14 تیر 1402 ساعت 08:25 | 28.4K بازدید | 3 دیدگاه

مربی متخصص به لیگ یک برگشت

با تصمیم مدیران باشگاه داماشیان گیلان هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سرمربی سابق تیم فجر سپاسی محول شد.

مربی متخصص به لیگ یک برگشت

به گزارش "ورزش سه"، داماشیان گیلان که همان تیم داماش گیلان است، فصل گذشته با موفقیت در بازی های پلی آف لیگ 2 به لیگ یک صعود کرد و برای فصل جدید با علی اصغر کلانتری به توافق رسیده است، مربی ای که بیشتر دوران مربیگری اش را در تیم های شیرازی سپری کرده و دوبار زمینه ساز صعود این تیم به لیگ برتر شد و به نوعی می شود گفت، به یک مربی متخصص در هدایت تیم ها از لیگ یک به لیگ برتر تبدیل شده است.

علی اصغر کلانتری بعد از هدایت تیم فجر سپاسی به لیگ برتر امیدوار به درخشش در این رقابت ها بود اما در میانه های راه از کار برکنار شد و جای خود را به مجتبی سرآسیایی داد. این جزء معدود دفعاتی است که این مربی برای کار مربیگری از شیراز خارج می شود و بدون شک در تیم پر تماشاگر داماش گیلان هم ایده اش صعود به لیگ برتر است. البته که مسئله مالی در صعود تیم داماش گیلان به لیگ برتر نقش تاثیرگذارتری خواهد داشت.

فجر سپاسی این فصل با هدایت مهدی رجب زاده نمایشی در قواره مدعی داشت اما در نهایت نتوانست به لیگ برتر صعود کند. یکی از دیدنی های جذاب فصل آینده لیگ برتر دیدار داماش گیلان با فجر سپاسی در مسیر صعود به لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها