کد خبر : 1949192 | 17 تیر 1402 ساعت 10:59 | 57K بازدید | 25 دیدگاه

صبر تن‌هاخ تمام شد: چهار ستاره باید زودتر بروند!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید هرچه زودتر برای فروش چهار بازیکن اقدام کنند.

صبر تن‌هاخ تمام شد: چهار ستاره باید زودتر بروند!

به گزارش "ورزش سه"، تن‌هاخ مصمم است که بهترین تیم ممکن را با توجه به شرایط باشگاه منچستریونایتد برای فصل آینده بسازد و نیاز به ایجاد تغییرات برای رسیدن به این هدف دارد.

بودجه شیاطین سرخ با توجه به سختگیری‌ها و قوانین فرپلی مالی چندان قابل توجه نیست و همین باعث شده که آنها چاره‌ای جز قطع همکاری با بعضی از بازیکنان فعلی این تیم نداشته باشند.

روزنامه ایندیپندنت خبر داده که تن‌هاخ فهرستی از بازیکنانی که دیگر علاقه‌ای به همکاری با آنها ندارد در اختیار مدیران یونایتد قرار داده که دیدن بعضی از اسامی در آن شاید برای بعضی از هواداران این تیم غیرمنتظره باشد.

1869903

یکی از بازیکنانی که انتظار حضورش در این فهرست می‌رفت، هری مگوایر است که عملکرد ضعیفش در چند فصل اخیر با انتقادهای زیادی روبرو شده و بسیاری منتظر جدایی او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند.

با این حال، حضور بازیکنانی چون فرد و جیدون سانچو شاید برای بعضی از فوتبال‌دوستان عجیب باشد. اسکات مک تومینای هم دیگر بازیکنی است که بر اساس اعلام تن‌هاخ باید هرچه زودتر از این باشگاه جدا شود.

یونایتد آماده است تا پیشنهادات دریافتی برای این بازیکنان را بررسی کند و به بهترین آنها پاسخ مثبت دهد تا مقدمات جدایی آنها از اولدترافورد آماده شود.

دیدگاه‌ها