کد خبر : 1949843 | 19 تیر 1402 ساعت 20:28 | 37.8K بازدید | 4 دیدگاه

جدال شاگردان رحمتی و مهدوی‌کیا با ۴ گل

دیدار تدارکاتی نساجی مازندران و آکادمی کیا با تساوی پُر گل خاتمه یافت.

جدال شاگردان رحمتی و مهدوی‌کیا با ۴ گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران که از ابتدای دوران آماده سازی پیش فصل در دو مسابقه تدارکاتی مختلف مقابل تیم‌های منتخب آکادمی نساجی و آکادمی توانا به پیروزی رسیده بود، امروز هم در یک دیدار دوستانه دیگر به مصاف یک تیم آکادمی دیگر در تهران رفت و به تساوی دست یافت.

شاگردان سید مهدی رحمتی از ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز دوشنبه در سومین مسابقه دوستانه پیش‌فصل در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف تیم منتخب آکادمی کیا با هدایت هادی مهدوی‌کیا رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

1896607

محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی‌بیگی، صابر حردانی، حسین زامهران، مهدی باقری، محمدرضا عباسی، افشین صادق‌نژاد و محمدرضا آزادی ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای نساجی در این مسابقه دوستانه بودند که نیمه اول با تساوی بدون گل شاگردان رحمتی و هادی مهدوی‌کیا خاتمه یافت.

کمیل قربانی، محمدرضا مهدی‌زاده، سام دلیری، سید احمد موسوی، متین کریم‌زاده (نیک مهر)، مهرداد عبدی، علی داوران، احد جمشیدی، امید مهجوری، حسن امدادی و امیر رضا وفایی‌نژاد نیز در نیمه دوم برای نساجی مقابل آکادمی کیا به میدان رفتند که چهار گل در نیمه دوم رد و بدل شد.

1896608

جدال تدارکاتی تیم‌های نساجی مازندران و آکادمی کیا در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت که احد جمشیدی و امیرعلی نیک‌مهر گلزنان نساجی بودند.

دیدگاه‌ها