کد خبر : 1951981 | 30 تیر 1402 ساعت 08:00 | 65.6K بازدید | 6 دیدگاه

خرج اضافه روی دست ولخرج‌ترین باشگاه اروپا

چلسی در نظر دارد تا مارک گوئهی را به عنوان جانشین مدافع مصدوم، وسلی فوفانا، به خدمت بگیرد.

خرج اضافه روی دست ولخرج‌ترین باشگاه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این روزها به دنبال یک جایگزین برای وسلی فوفاناست که به دلیل مصدومیت طولانی مدت در پیش فصل مجبور به عمل جراحی شده است.

فوفانای فرانسوی فصل گذشته با مبلغ 70 میلیون پوند از لسترسیتی به چلسی آمده و حال به نظر میرسد که چلسی برای جایگزینی این بازیکن باید مبلغ مشابهی را هزینه کند.

به همین منظور این تیم به دنبال خرید ستاره ملی پوش کریستال پالاس، مارک گوئهی، است. پالاس گوئهی را 60 میلیون پوند قیمت گذاری کرده است و سه فصل دیگر از قرارداد این بازیکن نیز باقی مانده است به همین دلیل پالاس دست بالا را در فروش دارد.

مارک گوئهی دو فصل پیش از چلسی جدا شد زیرا از نظر کادر فنی وقت این تیم او به اندازه کافی خوب نبود و حالا بعد از دو فصل چلسی به دنبال بازگرداندن بازیکن سابق خود به استمفوردبریج است.

پالاس برای خرید این بازیکن 23 ساله از چلسی تنها 18 میلیون پوند هزینه کرد و او در سلهرست پارک عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش تبدیل شد.

گوئهی در فصل اخیر 40 بازی را برای پالاس به انجام رساند و نقش مهمی در جلوگیری از سقوط تیم روی هاجسون به دسته پایین‌تر داشت. همچنین او اخیرا توانسته به لیست تیم ملی انگلیس هم راه یابد و چهار بازی برای تیم ملی کشورش انجام دهد.

حضور این بازیکن قطعا میتواند به خط دفاع چلسی کمک کند اما این تیم لندنی باید برای خرید مدافع سابق خود باید مبلغی حدود 60 میلیون پوند، بیش از 3 برابر مبلغی که برای فروش او دریافت کرد، هزینه کند.

دیدگاه‌ها