کد خبر : 1953656 | 07 مرداد 1402 ساعت 18:11 | 127.2K بازدید | 42 دیدگاه

ادامه روزهای خوب بعد لیگ ملت‌های تلخ؛

تعظیم والیبال آسیا به ایران: قهرمان شدیم!

والیبال ایران یک قهرمانی مهم و فوق العاده دیگر کسب کرد.

تعظیم والیبال آسیا به ایران: قهرمان شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت بسیار تلخ در لیگ ملت‌ها که با 10 شکست برای ایران همراه بود، اخیرا روزهای خوبی را در والیبال سپری کردیم که نشان می‌دهد ایران در رده‌های پایه همچنان فوق العاده است.

ویدئو: 306467

چندی قبل تیم ملی جوانان والیبال ایران موفق شد در رقابت‌های قهرمانی جهان دست به یک کار بزرگ بزند و با شکست همه حریفان خود به مقام قهرمانی دست پیدا کند. بازیکنانی که نشان دادند می‌توانند نسل طلایی والیبال ایران را رقم بزنند و دوباره همه را به آینده این رشته ورزشی امیدوار کردند.

1902979

اما امروز یک قهرمانی شیرین و فوق العاده دیگر برای والیبال ایران به ثبت رسید. جایی که شاگردان آرش صادقیانی موفق شدند در بازی فینال رقابت‌های زیر ۱۶ سال آسیا ازبکستان را شکست دهند و به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

شاگردان آرش صادقیانی در ست نخست این مسابقه 25 بر 19 مغلوب میزبانی شدند که از حمایت هواداران بسیار زیادی در سالن برخوردار بود، اما در ست‌های بعدی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

1902980

بدین ترتیب تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در نخستین آزمون آسیایی خود موفق به کسب هفت برد متوالی شد تا بدون شکست عنوان قهرمانی قاره کهن را به دست آورد. این تیم در رقابت‌های آسیای مرکزی نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این بچه‌ها نوید یک آینده فوق العاده را برای والیبال ایران می‌دهند و از طرف دیگر نشان می‌دهد که این رشته ورزشی چقدر در ایران محبوب شده است. حالا باید امیدوار باشیم که در بخش بزرگسالان نیز این موفقیت تیم‌های پایه تکرار شود تا بتوانیم مثل چند سال اخیر به گل سرسبد والیبال ایران نیز افتخار کنیم.

دیدگاه‌ها