کد خبر : 1953739 | 08 مرداد 1402 ساعت 00:48 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

فن‌دایک: بدرود هندرسون، آماده کاپیتانی‌ام

ویرژیل فن دایک می‌گوید آمادگی دریافت بازوبند کاپیتانی لیورپول را دارد.

فن‌دایک: بدرود هندرسون، آماده کاپیتانی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک می‌گوید که دلش برای جردن هندرسون بسیار تنگ خواهد شد اما آماده است تا به جای کاپیتانی که رفته، بازوبند و نقش رهبری کلیدی را در این فصل به عهده بگیرد.

هندرسون در هفته اخیر تصمیم به جدایی از لیورپول گرفت و با قراردادی 350 هزار یورویی به الاتفاق عربستان ملحق شد.

در فاصله دو هفته مانده به شروع مسابقات فصل جدید لیورپول به غیر از هندرسون، فابینیو را به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه‌اش از دست داده است. همچنین روبرتو فرمینو و جیمز میلنر هم این تیم را ترک کرده و لیورپوف باید کاپیتان جدیدی را مشخص کند.

اما فن‌دایک می‌گوید آماده است تا بازوبند کاپیتانی‌ را در اختیار بگیرد. این بازیکن هلندی به طور رسمی به عنوان کاپیتان انتخاب نشده، اما بازوبند را در بازی دوستانه مقابل لسترسیتی خواهد بست.

1903128

فن دایک گفت:" نداشتن هندرسون برای ما به عنوان یک بازیکن، قطعا به عنوان یک رهبر، به عنوان کاپیتان، دلتنگی بزرگی خواهد بود. او کسی است که برای ما در موفقیت‌های سال‌های گذشته بسیار مهم بوده، بنابراین دلتنگ او خواهیم شد، ما بسیار دلتنگ او خواهیم شد. اما این نیز بخشی از فوتبال است، بازیکنان می‌آیند و می‌روند، و بقیه باید اکنون قدم بردارند، این واقعیت است. چندین بار کاپیتان تیم بوده ام و انجام این کار همیشه باعث افتخار است. ما در آینده خواهیم دید که چه می‌شود اما کاپیتانی تیم افتخار بزرگی است. من قطعا رهبرانی را می‌بینم و قطعا بازیکنانی که می‌توانند رهبر تیم شوند. بدیهی است که این اتفاقات یک شبه نیست، اما قطعاً بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند، بنابراین مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها