کد خبر : 1963328 | 14 شهریور 1402 ساعت 18:24 | 53.2K بازدید | 29 دیدگاه

پول کجا بود، می‌خواستم بازی کنم

گلایه کاپیتان از کلوپ: راز عربستانی شدنم این بود!

جردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول و بازیکن فعلی الاتفاق عربستان، در اردوی تیم ملی انگلیس می‌گوید علت جدا شدنش از لیورپول و سفر به عربستان پول نبوده است.

گلایه کاپیتان از کلوپ: راز عربستانی شدنم این بود!

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون که پیش از این بازوبند لیورپول را به بازو می‌بست این روزها در الاتفاق عربستان بازی می‌کند. او از زمان گرفتن تصمیم برای جدایی از لیورپول و راهی شدن به عربستان با انتقادهای زیادی مواجه شده و به پول‌پرستی متهم شده است.
هندرسون که در حال حاضر برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس به کشورش برگشته در یک مصاحبه گفت علت انتقالش به الاتفاق پول نبوده است. او در ادامه برای توجیه تصمیمش صحبت‌هایی کرد که اتفاقا به مذاق یورگن کلوپ خوش نخواهد آمد. 

این ستاره انگلیسی مدعی شد وضعیتش در لیورپول طوری بوده که احساس می‌کرده شأن او زیر سوال رفته و دیگر مطمئن نبوده که حضورش در ترکیب تیم یورگن کلوپ تضمین شده باشد. 

1920926

باید اشاره کرد که امسال تابستان علاوه بر هندرسون شاهد انتقال یک دو جین از ستاره‌های فوتبال اروپا به عربستان بودیم. هندرسون در حال حاضر از الاتفاق هفته‌ای 700هزار پوند دستمزد می‌گیرد. 

هندرسون 33ساله در مصاحبه امروز خود گفت: "در لیورپول بعضی اتفاق‌ها افتاد که زنگ خطر را برایم به صدا درآورد. من با یورگن رابطه خیلی خوبی دارم و او با من کاملا صادق بود. نمی‌خواهم درباره جزئیات صحبت‌هایم با کلوپ صحبت کنم چون این یک مسئله خصوصی است، ولی حرف‌هایی که زدیم من را به این نتیجه رساند که دیگر نمی‌توانم خیلی بازی کنم". 

1920924

ستاره انگلیسی الاتفاق در ادامه گفت: "به این نتیجه رسیدم که شأن من در نظر مربی و باشگاه افت کرده و قرار است در پست من بازیکن‌های جدیدی جذب شوند و به میدان بروند. از قبل می‌دانستم این اتفاق بالاخره روزی می‌افتد ولی امیدوار بودم به این زودی نباشد. در نهایت مجبور بودم واقعیت را بپذیرم. من برای اینکه در یورو بتوانم در تیم ملی باشم نیاز داشتم هر هفته بازی کنم".

دیدگاه‌ها