کد خبر : 1954317 | 10 مرداد 1402 ساعت 14:01 | 39.7K بازدید | 17 دیدگاه

سردار به اردوی شهریور تیم ملی‌ می‌رسد؛

قلعه‌نویی، ژابی آلونسو و یک خبر خوب مشترک

حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.

قلعه‌نویی، ژابی آلونسو و یک خبر خوب مشترک

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایران ورزشی، سردار که چند روز قبل از آن مقابل پادربورن گل زیبایی زده و آمادگی خود را به رخ کشیده بود، به دلیل آسیب‌دیدگی ساق پا مجبور شد به آلمان برگردد و مراحل درمان خود را آغاز کند. در ابتدا گفته می‌شد سردار 6 تا 8 هفته دور از فوتبال خواهد بود و این زمان باید طی شود تا به آمادگی قبلی برسد.

تماس با آلمان اما کمی از نگرانی‌ها کم کرد. با هماهنگی میان کادر پزشکی مجرب لورکوزن و همچنین پزشکان تیم ملی، برنامه خاصی برای تسریع روند درمان آزمون در نظر گرفته شد تا مهاجم کلیدی تیم ملی سه تا چهار هفته‌ای بتواند به زمین فوتبال برگردد.

اردوی شهریورماه تیم ملی ایران و بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان باعث شد کادرفنی تیم ملی نگران وضعیت سردار باشند. به همین دلیل هم بود که دکتر شهاب، پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی مأمور شد تا آخرین اخبار از مراحل درمانی سردار را در اختیار امیر قلعه‌نویی قرار بدهد. همین کم شدن زمان درمان آزمون خبر خوبی بود که طی روزهای اخیر به دست سرمربی تیم ملی رسید تا او امیدوار به حضور آزمون در اردوی شهریورماه باشد.

حالا آخرین خبر از آلمان این است که درمان آزمون طبق برنامه و به بهترین شکل پیش رفته و او می‌تواند در اردوی شهریورماه تیم ملی را همراهی کند. این خبر خوشی است که به دست امیر قلعه‌نویی هم رسیده است.

تیم ملی به بهترین شکل ممکن باید از روزهای فیفا استفاده کند تا با آمادگی کامل راهی جام ملت‌های آسیا شود. حضور تمامی نفرات، بخصوص در اردوی شهریورماه، برنامه‌ای بود که امیر قلعه‌نویی در سر داشت. حالا با رفع احتمالی مصدومیت آزمون، خیال قلعه‌نویی بابت حضور او آسوده شده و تیم ملی تقریباً با تمام قوا می‌تواند به مصاف بلغارستان و احتمالاً کیپ‌ورد برود.

دیدگاه‌ها