کد خبر : 1956393 | 19 مرداد 1402 ساعت 13:03 | 170.8K بازدید | 208 دیدگاه

گران‌ترین خرید تاریخ قهرمان آلمان

بمب ترکید: کین با 110 میلیون یورو در بایرن

بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.

بمب ترکید: کین با 110 میلیون یورو در بایرن

به گزارش "ورزش سه"، آینده هری کین یکی از عجیب‌ترین داستان‌های نقل و انتقالاتی تابستان امسال بود ولی در نهایت به سرانجام رسید. دو روز پیش بود که گفته مشد تاتنهام سومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب او را هم رد کرده است. 

1906747

بایرن مونیخ در سومین پیشنهادش برای اینکه مقاومت دنیل لوی، رئیس تاتنهام، را در هم بشکند، پیشنهاد داد که 100 میلیون یورو به صورت نقد و 20 میلیون یورو به صورت پاداش بپردازد ولی حتی این هم نتوانست رضایت مدیران تاتنهام را جلب کند. پس از آن نیز سران بایرن مونیخ راهی لندن شدند تا از نزدیک با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام دیدار کنند. این مذاکرات هم راه به جایی نبرد و روند این انتقال رفته رفته فرسایشی شد.

حتی فلوریان پلاتن‌برگ، خبرنگار مشهور شبکه اسکای، که حوزه فوتبال آلمان را پوشش می‌دهد، در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال ستاره انگلیسی به بایرن مونیخ عصبانی شد و صحبت‌هایی تند خطاب به دنیل لوی، رئیس تاتنهام، مطرح کرد.

1906135

توماس توخل از مدیران بایرن مونیخ خواسته بود که هری کین را به هر شکل ممکن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به آلیانز آرنا منتقل کنند. آنها تلاش‌هایشان را از مدتی قبل آغاز کردند چون به خوبی در جریان سختی مذاکره با دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، بودند و او هم همانطور که انتظار داشتند به این آسانی تسلیم نشد. 

در نهایت و پس از رد سه پیشنهاد بایرن، تاتنهامی ها امروز پیشنهاد چهارم بایرن را قبول کردند. طبق ادعای دیوید اورنشتاین، خبرنگار سایت اتلتیک، پیشنهاد بایرن 110 میلیون یورو است و به گونه ای بوده که بالاخره توانسته رضایت تاتنهام را جلب کند تا داستان طولانی این انتقال نیز به پایان برسد. 

1906897

پیش بینی می شود مبلغ نهایی که بایرن پرداخت خواهد کرد، با پاداش‌ها بیشتر نیز خواهد شد. کین اخیرا در بازی جام خوان گامپر برابر بارسا به میدان نرفت تا مشخص شود که انتقال او به بایرن نزدیک است.

همچنین صحبت‌هایی وجود داشت که پاری سن ژرمن در حال بررسی انتقال دیرهنگام این مهاجم اما بایرن زودتر عمل کرد و کار تمام شد.

دیدگاه‌ها