کد خبر : 1956530 | 20 مرداد 1402 ساعت 00:50 | 42.8K بازدید | 8 دیدگاه

پی‌اس‌جی بی‌خیال ستاره پرتغالی شد: قرضی برو

مدیران پاری سن ژرمن با انتقال قرضی رناتو سانچز، ستاره پرتغالی، به رم موافقت کرده‌اند.

پی‌اس‌جی بی‌خیال ستاره پرتغالی شد: قرضی برو

به گزارش "ورزش سه"، سانچز تصمیم جدی برای ترک پاری سن ژرمن داشت و با رم برای پیوستن به این باشگاه به توافق شخصی رسیده بود.

این بازیکن بسیار مشتاق کار با ژوزه مورینیو و بازی تحت هدایت این مربی هم‌وطنش بود و همین باعث شده بود که پی اس جی را در جریان تصمیمش برای ترک این باشگاه بگذارد.

پی اس جی هم مخالفت چندانی با جدایی او نداشت اما تاکید کرده بود که تنها در صورتی با انتقال قرضی او موافقت خواهد کرد که بند خرید اجباری برای پایان فصل آینده در آن گنجانده شود.

1732606

از سوی دیگر، مدیران رم هم حاضر به پذیرش این شرایط نبودند و تاکید داشتند تنها خواهان قرار گرفتن بند خرید (بدون اجبار برای پایان فصل آینده) در قرارداد این ستاره پرتغالی هستند.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داد که مدیران پی اس جی بالاخره و در آستانه شروع رقابت‌های فصل جدید از مواضعشان کوتاه آمدند و تصمیم گرفتند با انتقال قرضی سانچز به رم با بند خرید موافقت کنند.

این هافبک که در ماه جاری میلادی ۲۶ ساله خواهد شد تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو از لیل به پی اس جی پیوست اما نتوانست درخشش مورد انتظار را در این تیم به نمایش بگذارد.

او فصل گذشته تنها در ۲۷ بازی با پیراهن پی اس جی در میدان حاضر شد و دو گل نیز برای تیمش به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها