کد خبر : 1956539 | 20 مرداد 1402 ساعت 00:55 | 44.5K بازدید | 45 دیدگاه

خشم رییس لالیگا: عربستان و انگلیس نابودمان کردند!

خاویر تباس، رییس لالیگا، بار دیگر از دو لیگ انگلیس و عربستان انتقاد کرد.

خشم رییس لالیگا: عربستان و انگلیس نابودمان کردند!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و لیونل مسی از بارسلونا با خطر از دست دادن جایگاهش در فوتبال اروپا روبرو بود. 

حضور این دو بازیکن در ترکیب دو تیم برتر و قدرتمند حاضر در این رقابت‌ها باعث شده بود که موجی از قدرت‌‎های اقتصادی، حامیان مالی و همچنین هواداران فوتبال به سوی این لیگ سرازیر شوند و جدایی آنها به معنای کاهش همه این موارد بود.

از سوی دیگر، هزینه سرسام‌آوری که از سوی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس به واسطه درآمد بسیار بیشتر از طریق حق پخش تلویزیونی و حامیان مالی و لیگ عربستان سعودی که امسال وارد بازار نقل و انتقالات اروپا شد شرایط را برای دیگر لیگ‌ها و خصوصا لالیگا سخت کرده است. 

1887730

تباس پیش از این بارها هشدار داده بود که این وضعیت ممکن است شرایط را برای آنها سخت کند و نسبت به این اتفاقات انتقاد کرده بود. 

رییس لالیگا دقایقی قبل در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار داشت: «لیگ برتر انگلیس و عربستان سعودی در حال نابود کردن ما و بازار نقل و انتقالات با این وضعیت هستند.»

هزینه باورنکردنی پرداخت شده از سوی باشگاه‌های عربستانی برای جذب بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث انتقاد بسیاری از مسئولان لیگ‌های این قاره شده و انتقاداتی را از سوی فوتبال‌دوستان هم به همراه داشته که خواهان ایجاد محدودیت برای این باشگاه‌ها هستند.

دیدگاه‌ها