کد خبر : 1957121 | 22 مرداد 1402 ساعت 12:13 | 27.2K بازدید | 19 دیدگاه

بازگشت یک داور با استقلال

داور با تجربه فوتبال ایران نخستین قضاوت فصل جدیدش را برای استقلال و ملوان انجام می‌دهد.

بازگشت یک داور با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران نشان می‌دهد برخی داوران که در نخستین بازی فصل غایب بودند، قضاوت گرفته‌اند و فعالیت خود را از همین هفته آغاز می‌کنند و یکی از آنها در دیدار استقلال و ملوان انزلی اولین داوری این فصل را تجربه خواهد کرد.

سید رضا مهدوی که امروز ۴۱ ساله شد، بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال به‌عنوان داور وسط دیدار هفته دوم لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی که روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می شود، انتخاب شد.

مهدوی آخرین قضاوت خود در لیگ برتر را در هفته بیست و هشتم فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر در مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و هواداران تهران انجام داد و پس از آن هم در دیدار هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل لیگ دسته اول بین تیم‌های فجر سپاسی شیراز و پارس جنوبی جم قضاوت کرد که حالا با جدال استقلال و ملوان به لیگ برتر برمی‌گردد.

امیرمحمد داوودزاده که در هفته اول لیگ برتر به عنوان کمک یک در دیدار هوادار تهران و مس رفسنجان حضور داشت، مهدوی را در امر قضاوت برای بازی استقلال و ملوان انزلی همراهی می‌کند و امیررضا آشورماهانی، کمک داور دوم این مسابقه نیز نخستین بار در این فصل از سوی کمیته داوران انتنخاب شده است.

1909052
آخرین قضاوت مهدوی برای استقلال در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل ذوب آهن بود

دیدگاه‌ها