کد خبر : 1958015 | 25 مرداد 1402 ساعت 18:06 | 21.9K بازدید | 17 دیدگاه

سپاهان تا پرسپولیس، ۴ جابه‌جایی در تراکتور

تراکتور با چهار جابه‌جایی در ترکیب اولیه خود دیدار مقابل پرسپولیس را آغاز می‌کند.

سپاهان تا پرسپولیس، ۴ جابه‌جایی در تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور از دقایقی دیگر در حساس‌ترین مسابقه هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل پرسپولیس سه امتیازی قرار می‌گیرد که پاکو خمس برای این مسابقه تدبیر ویژه‌ای داشته تا بلای دیدار با سپاهان سر آن‌ها نیاید و بازنده زمین را ترک نکنند.

تیم فوتبال تراکتور فصل جدید لیگ برتر را با شکست سه بر یک مقابل سپاهان آغاز کرد که همین اتفاق موجب شده تا سرمربی اسپانیایی چهار جابه‌جایی در ترکیب ابتدایی تیمش نسبت به بازی هفته اول به وجود بیاورد و چهار بازیکن جدید را در تمام پست‌ها (غیر از دروازه) برابر پرسپولیس به زمین بفرستد.

1908033

تراکتور در هفته اول مقابل سپاهان محمد آقاجان‌پور را به‌عنوان مدافع راست، صفا هادی را در پست هافبک دفاعی، محمد قنبری را در وینگر راست و امیرحسین حسین‌زاده را در راس خط حمله داشت که امروز هر چهار نفر آنها در ترکیب ابتدایی دیدار برابر پرسپولیس دیده نمی‌شوند.

مهدی شیری، سید مهدی حسینی، سیامک نعمتی و عارف رستمی که تمام آنها در نقل و انتقالات تابستانی به تراکتور اضافه شدند، امروز در ترکیب اولیه دیدار مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و پاکو خمس حساب ویژه‌ای روی درخشش آن‌ها به جای آقاجان‌پور، صفا هادی، قنبری و حسین‌زاده باز کرده است.

دیدگاه‌ها