کد خبر : 1958074 | 25 مرداد 1402 ساعت 21:04 | 24.1K بازدید | 27 دیدگاه

این ستاره ناکامی لیورپول را جبران می‌کند!

لیورپول بعد از ناکامی در جذب رومئو لاویا و مویزس کایسدو، به دنبال خرید شیخ دوکوره، هافبک 70 میلیون یورویی کریستال پالاس است.

این ستاره ناکامی لیورپول را جبران می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای مرسی‌ساید اهداف اصلی خود در بازار نقل و انتقالات را از دست دادند. لاویا و کایسدو هر دو تصمیم گرفتند به لندن بروند تا برای چلسی بازی کنند.

تصمیم این دو بازیکن باعث شد تا لیورپول هر دو گزینه خود برای جایگزینی فابینیو را از دست بدهد. اما به نظر می‌رسد یورگن کلوپ راهکاری برای حل این مشکل دارد.

به درخواست این مربی آلمانی، لیورپول برای جذب شیخ دوکوره از کریستال پالاس تلاش خواهد کرد. این تیم برای فروش هافبک 23 ساله تیمش حداقل 70 میلیون یورو می‌خواهد.

دوکوره یک سال است که برای پالاس به میدان می‌رود و در طول این یک سال به یکی از بازیکنان کلیدی تیم لندنی تبدیل شده است. در پالاس این احساس وجود دارد که با خرید چند بازیکن مناسب، این تیم می‌تواند فصل را در میان ده تیم برتر لیگ به پایان برساند.

1910197

دوکوره فصل گذشته از لانس فرانسه به کریستال پالاس پیوست، این تیم برای خرید بازیکن مالیایی 18 میلیون پوند پرداخت کرد.

این بازیکن در اولین فصل حضورش در انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست عنوان بهترین بازیکن فصل تیمش را هم بدست آورد.

حال با علاقه لیورپول به دوکوره، کریستال پالاس خودش را آماده فروش هافبک بار ارزش تیمش می‌کند. پالاس پیش از این جفرسون لرما، هافبک 28 ساله بورنموث را در انتقالی رایگان به خدمت گرفته بود و درصورت جدایی دوکوره این بازیکن می‌تواند جانشین او در ترکیب باشد.

دیدگاه‌ها