کد خبر : 1958232 | 26 مرداد 1402 ساعت 12:13 | 52.7K بازدید | 21 دیدگاه

کادوی نایب‌قهرمانی جهان به پسر خانواده: 206 صفر!

یکی از ستاره‌های تیم ملی نوجوانان ایران در قهرمانی جهان هدیه جالبی از خانواده‌اش دریافت کرد.

کادوی نایب‌قهرمانی جهان به پسر خانواده: 206 صفر!

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران در لیگ ملت‌ها نتوانست نتایج خوبی کسب کند، در بخش والیبال پایه روزهای فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌ایم. در واقع فدراسیون والیبال ایران نشان داده که همچنان در بخش پایه مسیر درستی را طی می‌کند.

ابتدا تیم ملی جوانان ایران موفق شد دست به یک کار بزرگ بزند و قهرمانی جهان را از آن خود کند. بعد تیم زیر ۱۶ سال ایران در مسابقات آسیای مرکزی و قهرمانی آسیا موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. این آخر هم که تیم ملی نوجوانان ما با هدایت محمد وکیلی روی سکوی دوم مسابقات جهانی ایستاد تا شاهکار والیبال ایران در رده‌های پایه تکمیل شود.

1911013

در روزهای گذشته بود که کاروان تیم ملی نوجوانان والیبال ایران بعد از عنوان نایب قهرمانی جهان از سن خوان آرژانتین به ایران برگشتند. سید متین حسینی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که یکی از درخشان‌ترین بازیکنان ما در مسابقات جهانی بود نیز بلافاصله بعد از رسیدن به ایران راهی شهر خود یعنی بابل شد.

مراسم استقبال از متین حسینی در گنج افروز بابل انجام شد و نکته جالب مربوط به پایان مراسم استقبال بود؛ جایی که خانواده این والیبالیست ارزشمند با اهدای یک خودرو ۲۰۶ موجب سوپرایز متین شدند. او در واکنش به دریافت این هدیه گفت: "از پدر و مادرم به خاطر این هدیه تشکر می‌کنم. من واقعاً توقع نداشتم و خیلی سورپرایز شدم. بهترین جایزه‌ای که می‌توانستم بعد از مسابقات جهانی بگیرم همین اتومبیل بود."

1911014

دیدگاه‌ها