کد خبر : 1959620 | 31 مرداد 1402 ساعت 19:50 | 22.2K بازدید | 23 دیدگاه

خبر شوکه کننده برای یوونتوسی‌ها: آلگری می‌رود!

دوست صمیمی مکس آلگری می‌گوید او در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد.

خبر شوکه کننده برای یوونتوسی‌ها: آلگری می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، آلدو اسپینلی، رئیس سابق باشگاه لیورنو و دوست صمیمی ماسیمیلیانو آلگری، اعلام کرد سرمربی یوونتوس در پایان فصل سمت خود را ترک می‌کند.

اسپینلی که قبلاً مالک تیم شهر زادگاه آلگری بود، در مصاحبه‌ای با "توتویووه" توضیح داد که چرا فکر می‌کند فصل 24-2023 فصل مهمی برای دوستش خواهد بود.

اسپینلی مصاحبه خود را با ارزیابی عملکرد یوونتوس در بازی مقابل اودینزه، که آن‌ها 3-0 پیروز شدند، شروع کرد. او گفت: "یووه واقعاً خوب بازی کرد. اودینزه هرگز حریف آسانی نیست. سوتیل یک مربی بی‌نظیر است، با آینده‌ای تضمین شده در اوج، از زمانی که بازیکن من بود، او را به خوبی می‌شناسم."

1913834
1913835

سپس اسپینلی به طور خاص در مورد آلگری صحبت کرد و مدعی شد: "آلگری می‌خواهد یوونتوس را ترک کند. او خواهان رستگاری است، پس از یک سال بسیار پیچیده، سپس در پایان فصل به عربستان سعودی، آمریکا یا هر کجا که نیاز باشد، می‌رود. تابستان امسال او پیشنهاداتی دریافت کرد، اما او همیشه مصمم است بماند تا ارزش خود را ثابت کند. فوتبال دشوار شده است، ارقامی که ارائه می‌شود، باور نکردنی‌ است. فقط تیم‌های انگلیسی می‌توانند با این ارقام رقابت کنند."

دیدگاه‌ها