کد خبر : 1961203 | 06 شهریور 1402 ساعت 22:25 | 9.8K بازدید | 28 دیدگاه

پیروانی: تیم داوری نیاز به هماهنگی بیشتری دارند

امیرحسین پیروانی، مربی استقلال خوزستان می‌گوید داوران هیچ هماهنگی‌ای با هم نداشتند و داور وسط به نظرات داور چهارم توجهی نداشت.

پیروانی: تیم داوری نیاز به هماهنگی بیشتری دارند

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی، مربی استقلال خوزستان پس از بازی با استقلال تهران در ابتدا با کنایه به شرایط استادیوم آزادی گفت: اجازه می‌خواهم یک تنفس بگیرم، یاد تست ایفمارک افتادم با این شیب تند که بالا آمدیم. به تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی‌شان تبریک می‌گویم و یک خدا قوت بزرگ به بازیکنان‌مان که بازی با کیفیتی را در زمین نشان دادند.

او در ادامه گفت: کیفیت بد زمین در عملکرد دو تیم تاثیر داشت و توپ زیر پای بازیکنان‌مان می‌ماند و تیم‌ها بیشتر به توپ‌های بلند روی آورده‌اند. بازی را خوب مدیریت کردیم و یک لحظه غفلت باعث شد گل دریافت کنیم. در طول بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم که کیفیت بهتری ارائه بدهیم.

ویدئو: 309291

مربی استقلال خوزستان ادامه داد: بچه‌های‌مان موفقیت و پیروزی را باور داشتند. روز خوب بازیکنان استقلال و آقای حسینی بود. همینطور که ما نیاز به هماهنگی بیشتر داریم، تیم داوری هم نیاز به هماهنگی بیشتر داشت. داور چهارم خطای تیم ما را دید و به داور اعلام کرد ولی داور وسط توجهی نکرد. همان اتفاق علیه ما شد. یک خطای دیگر هم شد که داور اوت گرفت و کمک داور اول گفت تفاوتی بین اوت و ضربه ایستگاهی نیست! من هم گفتم از روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. اگر هماهنگ بودند آقای پورموسوی اخراج نمی‌شد. ایشان اهل اعتراض نیستند اما اتفاقاتی رخ داد که باعث عصبانیت ایشان شد.

او در مورد اعتراض‌های‌شان گفت: تیم ما به توپی که اواخر بازی به دست بازیکن حریف برخورد کرد معترض است. تشخیص نهایی بر عهده داور است و احترام می‌گذاریم اما باید هماهنگ‌تر باشند.

ویدئو: 309293

پیروانی در مورد غیبت هواداران گفت: اگر هواداران حضور داشتند، جو بازی بر عملکرد بازیکنان جوان ما تاثیر می‌گذاشت. این اتفاق در فوتبال دنیا نادر است. مثل غذایی است که نمک ندارد و واقعا دلچسب نیست. باید تماشاگران حضور داشته باشند. چمن ورزشگاه آزادی باید میزبان لیگ قهرمانان باشد و این کیفیت اصلا قابل قبول نیست.

او در پایان راجع به هدف‌شان گفت: باتوجه به اینکه بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشتیم و تغییرات زیادی داشتیم، طبیعی است که سال اول با بضاعت‌مان، هدف ماندن در رتبه‌های خوب است تا در سال‌های بعد مدعی بشویم.

دیدگاه‌ها