کد خبر : 1961204 | 06 شهریور 1402 ساعت 22:30 | 45.4K بازدید | 107 دیدگاه

باز هم انتقاد شدید از مدیریت و فضای باشگاه

سیاهی رفتن چشمان نکونام در بازی بزرگ!

سرمربی استقلال گفت که امیدوار است عمرو وردة زودتر به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند.

سیاهی رفتن چشمان نکونام در بازی بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد در دیدار برابر استقلال خوزستان، به لطف تک گل مهرداد محمدی از سد میزبان خود عبور کند و سه امتیاز شیرین را به جمع اندوخته‌هایش اضافه کند. جواد نکونام نیز در نشست خبری پس از این بازی درباره جدال برابر همنام خوزستانی به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانیم:

بولت استقلال به مهرداد تسلیت می‌گویم
اول از همه باید به مهرداد محمدی عزیز تسلیت بگویم که دیروز دایی‌‌اش را از دست داد. این بچه غیرت به خرج داد و درحالی‌که او شرایط روحی خوبی نداشت، امروز برای استقلال بازی کرد و حتی توانست یک گل سه امتیازی بزند. محمدی آنقدر نجیب است که این موضوع را نگفت تا بتواند امروز بازی کند. امیدوارم قدر چنین بازیکنانی که برای باشگاه استقلال زحمت می‌‌کشند را بدانیم.

ویدئو: 309273

بولت استقلال در نیمه اول تیم ما خواب بود
در نیمه نخست، بازی خوبی را شاهد نبودیم و تیم ما خواب بود! در ریتم بازی مشکل داشتیم. در نیمه دوم، ریتم بازی بهتر شد و توانستیم به گل برسیم. چند موقعیت داشتیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم. از عملکرد 10 دقیقه پایانی بازیکنان راضی نیستم چون خطاهای بی‌‌موردی به حریف می‌دادیم. بعضی خطاها باعث می‌شد ضربه بخوریم. حریف چهار بازیکن را در داخل زمین ما گذاشته بود و نباید به آنها خطا می‌‌دادیم. با این حال، به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک می‌‌گویم. هفته پیش دیدید که چطور مقابل سپاهان بازی کردیم ولی سه امتیاز را از دست دادیم اما در بازی امروز سه امتیاز را گرفتیم.

بولت استقلال امیدوارم امداد غیبی به دادمان برسد
کسب سه امتیاز این دیدار و ماندن در بالای جدول برای ما مهم بود. این بازیکنان تمام وجودشان را در بازی‌ها و تمرینات می‌گذارند و از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان از فصل گذشته دریافتی نداشته‌اند و بازیکنان جدید نیز بدون گرفتن هزار تومان بازی می‌کنند. کادرفنی هم پولی نگرفته است. بازیکنان 30 تا 40 درصد از سال گذشته طلب دارند و درود به شرفشان. من شرمنده آنها هستم، من امسال آمدم و بازیکنان از پارسال زحمت می‌‌کشند. امیدوارم در ادامه راه، یک امداد غیبی به دادمان برسد.

ویدئو: 309276

بولت استقلالان‌شاءالله بازیکن مصری زودتر بیاید
ادعای عضو هیئت مدیره استقلال مبنی بر قطعی شدن حضور عمرو وردة در استقلال؟ من مصاحبه را گوش نکرده‌ام ولی گفتم هر موقع بازیکنی سر تمرین آمد، مورد تأیید است. من خودم بازیکن را دیده‌ام ولی در آوردن او تأخیر داشته‌ایم. چند هفته گذشته است و امیدوارم فقط زودتر بیاید و بتواند به تیم کمک کند.

بولت استقلال آنقدر ناراحت و عصبانی هستم که تمرکز ندارم
اعتقاد به پنالتی برای استقلال تهران در دقایق پایانی بازی؟ نکونام در پاسخ گفت: پنالتی برای تیم ما یا برای تیم حریف؟ واقعیت این است نرسیدم صحنه را ببینم تا بتوانم قاطع صحبت کنم. فقط با بازیکنان درباره تعطیلات صحبت کردم. آنقدر ناراحت و عصبانی هستم که تمرکزم روی این چیزها نیست.

بولت استقلال اگر بازیکنی بیاید که استفاده می‌کنیم
آیا عمرو وردة تنها بازیکن خارجی جدید تیم است؟ ما خیلی بازیکن می‌خواستیم ولی بازیکنان ما با غیرت بازی می‌کنند و مشکلی نداریم و ادامه می‌دهیم. اگر بازیکن بیاید که استفاده می‌کنیم اگر هم نیاید که با همین بازیکنان فعلی خوب هستند.

1917049

بولت استقلال شرایط خوبی برای صحبت درباره داوری ندارم
پنالتی به سود استقلال؟ در مورد صحنه پنالتی گفتم واقعا آنقدر شرایط خوبی ندارم که صحنه‌ را ندیدم. من همیشه قاطع و راحت درباره صحنه‌ها صحبت می‌کنم. اما امروز بابت این اتفاقات آنقدر بهم ریخته و ناراحت بودم که نتوانستم صحنه‌‌های بازی را ببینم.

بولت استقلالمتأسفانه بازیکنی نداریم
در دفاع، آرمین سهرابیان را از دست دادیم و به این فکر می‌کردیم سه مدافع داریم و حتی از روزبه چشمی استفاده کنیم تا آنها استراحت کنند. بخصوص اول فصل که احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است تا این اتفاق بیفتد. چیزی ندارم بگویم؛ متأسفانه بازیکنی نداریم و در برخی از بازی‌ها شاهد بودید که دو دفاع چپ یا دو مهاجم می‌گذاریم تا کمبود جبران شود. به هر حال مشکلی با این شرایط نداریم.

بولت استقلال من تیم رسانه‌ای باشگاه را انتخاب می‌کنم
قطع همکاری با تیم رسانه‌ای باشگاه؟ اولا که تیم رسانه‌ای نداشتیم و دوستانم کمک می‌کردند چون هیچکس هیچ قراردادی نبسته بود. من تیم رسانه‌ا‌ی‌ام را انتخاب می‌کنم و اگر قرار باشد کسی را کنار بگذارند و بخواهند کسی را از باشگاه اطراف تیم بگذارند من هم می‌فرستم باشگاه که استراحت کند تا آنجا در خدمتش باشیم.

ویدئو: 309278

بولت استقلالکاری که باشگاه انجام داد خنده دار بود
کسی قرارداد نداشت که برکنار شود. اینها دوستان من هستند و خیلی از نفرات نیز بیرون از باشگاه مثل شما دوستان هستند، همه شما دوستان خبرنگار من هستید. ولی هر کدام از شما با هر سایت و رسانه‌ای قرارداد دارید، کارمند آنجا هستید.. این کاری که باشگاه انجام داد خنده‌دار بود.

بولت استقلال ما ته صف هستیم و ملت را تماشا می‌کنیم
«از چهار بازی 9 امتیاز گرفته‌اید و فقط یک امتیاز از استقلالی که قهرمان شد کم دارید. نسبت به آن چیزی که اول فصل تصور می‌کرد، تیم شما جلو است یا عقب؟» نکونام در پاسخ به این سوال با خنده گفت: ما ته صف هستیم. ما انتها ایستاده‌‌ایم و ملت را نگاه می‌‌کنیم. هدف‌ گذاری را با تیم و شکل آن می‌بندیم. ما وقت نکرده‌ایم سرمان را بخارانیم.

ویدئو: 309279

بولت استقلال این دو ماه درگیر جنگ و دعوا بوده‌ایم
این مدت درگیر جنگ و دعوا بودیم. کل فوتبالم یک طرف و این دو ماه طرف دیگر. از یک لحاظ به خاطر هواداران و بازیکنانم خوشحالم. تنها دلخوشی ‌مان هواداران هستند و کسانی که این تیم را دوست دارند و پایش نشسته‌اند. اگر تیم معمولی بودیم و هوادار نداشتیم اتفاقات دیگری رقم می‌‌خورد. این هواداران کاری می‌کنند که ما شرمنده آنها بشویم. امیدوارم با تلاش‌مان آنها را راضی کنیم. نمی‌گویم با نتیجه چون نتیجه بعد از فوتبالی که ما انجام می‌دهیم، دست خداست. به بچه‌ها هم گفته‌ام شما تلاش کنید، مردم خودشان متوجه می‌‌شوند و قدردان شما هستند.

بولت استقلال از سیدحسین همین انتظار را داریم
عملکرد سیدحسین؟ دو نکته در این باره وجود دارد، اول اینکه غیر از این از حسینی توقع نداشتیم. با وجود فشارهای سال گذشته او را نگه داشتیم چون به او اعتقاد داشتم. سالی که خودم به استقلال آمدم، سید هم حضور داشت. او کاپیتان  و بزرگ استقلال است. اعتقاد قبلی من این است که سید یکی از بهترین گلرهای ایران است و هست، این را ثابت کرده است. ما از سید فقط توقع همین عملکرد را داریم. حسینی بزرگ‌ تر، بهترین بازیکن و کاپیتان تیم است و می‌تواند بهترین گلر تیم ملی باشد. این کاری است که هر بازیکن بزرگی مثل روزبه چشمی باید انجام دهد. اسم نمی آورم از بازیکنی، از بچه‌ها ممنونم و این را نیز در رختکن به آنها گفتم.

بولت استقلالچرا آرامش نداریم؟ از مدیران بپرسید
«استقلال امروز برنده شد، ولی آرامش در تیم نیست. هفته قبل هم باخت و در تیم آرامش نبود. این چالش‌ها کی تمام می‌شود تا استقلال کاملا به آرامش کامل برسد؟» نکونام در پاسخ گفت: مدیران باشگاه هستند و می‌توانید از آنها سوال کنید که چه زمانی قرار است آرامش برگردد.

ویدئو: 309281

بولت استقلال علیه ما مصاحبه نکنند، نمی‌خواهد کاری انجام دهند
ادعای خانی (عضو هیئت مدیره) مبنی بر دعوت از نکونام به جلسه؟ هیچ کسی به من چیزی نگفته و اگر هم جلسه‌‌ای باشد، قطعاً شرکت نمی‌کنم. ما کاری نداریم و کارمان با بازیکن است و بازیکن پول می‌خواهد. ابتدا کار بچه‌های تیم را انجام دهند، به ما احترام بگذارند و در ادامه آقای خانی علیه ما مصاحبه نکند، نمی‌خواهد کار دیگری انجام بدهد.

دیدگاه‌ها