کد خبر : 1961206 | 06 شهریور 1402 ساعت 22:35 | 25.1K بازدید | 50 دیدگاه

آرش آماده نبود، پرس تعطیل شد!

حفره‌های قابل نفوذ در دفاع تیمی استقلال

در روزی که آرش رضاوند فرم همیشگی را نداشت، استقلال موقعیت‌های بسیاری به حریف داد، نفوذ به دفاع استقلال امروز کار دشواری نبود.

حفره‌های قابل نفوذ در دفاع تیمی استقلال

به گزارش ورزش سه، اگر بخواهیم فرد به فرد دفاع استقلال را مرور کنیم، هیچکدام از بازیکنان این تیم اشتباه تاثیرگذاری نداشتند اما ارزش تعدادی از بازیکنان استقلال در دفاع تیمی بسیار بالاست، آرش رضاوند یکی از این بازیکنان است.

آرش رضاوند در دیدار مقابل استقلال خوزستان عملکرد همیشگی‌اش را نداشت و آماده نبودن او روی ریتم بازی استقلال و شرایط دفاعی این تیم تاثیرگذار بود.

آرش رضاوند که در سیستم پرس و تحت فشار قراردادن تیم حریف نقش کلیدی دارد، امروز نتوانست مانند همیشه فشار زیادی به بازیکنان صاحب توپ حریف ایجاد کند، بازیکنان استقلال خوزستان به ویژه در نیمه اول به سادگی به محوطه جریمه استقلال می‌رسیدند و اگر تجربه کافی و اعتماد به نفس لازم را داشتند می‌توانستند دروازه آبی‌ها را باز کنند.

استقلال با هجوم رضاوند به بازیکن صاحب توپ در موقعیت پرس شدید قرار می‌گیرد، آرش زمان و لحظه شروع پرس را مشخص می‌کند، او در این دیدار سرحال نبود و در کولینگ بریک که ایجاد شد توصیه‌های فنی نکونام به او گوش زد شد.

1917052

البته در نیمه دوم شرایط برای و استقلال کمی بهتر شد و از نفوذهای بازیکنان استقلال خوزستان خبری نبود ولی از دقیقه 70 به بعد بازهم تیم استقلال خوزستان خطرناک نشان داد که اگر سوپر واکنش حسینی نبود بازی به تساوی کشیده شده بود.

دقیقه 78 نکونام با تعویض 3 بازیکن همزمان و تغیر کلی خط هافبک و حضور ارسلان مطهری سعی در کنترل بازی و جلوگیری از نفوذهای استقلال خوزستان را داشت.

استقلال در نهایت با نتیجه 1-0 پیروز از میدان خارج شد اما چیزی که واضح بود، آنها موقعیت‌های گل زیادی به حریف دادند و در بازی‌های بعدی باید روی این ضعف کار کنند.

دیدگاه‌ها