کد خبر : 1961249 | 07 شهریور 1402 ساعت 00:49 | 21.8K بازدید | 21 دیدگاه

هیت مپ عجیب کوین در استقلال

یامگا در شرایط یک بام و چند هوا (عکس)

کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال در این فصل مسابقات هم آچار فرانسه آبی‌ها بوده است و در چهار پست مختلف به میدان رفته.

یامگا در شرایط یک بام و چند هوا (عکس)

به گزارش ورزش سه، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال در چهار هفته اخیر چهار پست مختلف را تجربه کرده است.

کوین یامگا در بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان در پست وینگر راست به میدان رفت و توفیق چندانی نداشت و در دقیقه 75 از زمین مسابقه خارج شد.

او در بازی دوم مقابل ملوان هم همین مسیر را طی کرد، بازی در پست وینگر راست و تعویض در دقیقه 75، مسیر مشابهی که یامگا در دو بازی اول تجربه کرد.

اما در بازی سوم مقابل سپاهان او به عنوان مهاجم سایه در سیستم 2 مهاجم در کنار ارسلان مطهری قرار گرفت و پس از خروج صالح حردانی در دقیقه 76، اینبار به جای خروج از زمین در پست فول بک راست به بازی ادامه داد.

1917137

اما در دیدار امروز مقابل استقلال خوزستان او با تغییر پست به سمت چپ خط حمله استقلال منتقل شد و به عنوان وینگر چپ به میدان رفت، یامگا که ذاتا یک دفاع راست تخصصی است، عادت به دریبل زدن به سمت راست خود دارد اما در نفوذ به داخل چابکی لازم را ندارد و فرار از کناره‌ها برای او راحت تر است.

کوین یامگا در این فصل برای استقلال در پست وینگر راست و چپ، فول بک راست و مهاجم نوک بازی کرده است و این تغییر پست‌های پیاپی می‌تواند روی کیفیت این بازیکن تاثیرگذار اثر منفی بگذارد، اما نکته جالب توجه این است که او در این چند سالی که استقلالی بوده است، با سلیقه هر مربی کنار آمده و بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه کرده است.

هیت مپ کوین یامگا در 4 بازی اخیر استقلال به شکل عجیبی ترسیم می‌شود، او تمام زمین را سرک کشیده است!

دیدگاه‌ها