کد خبر : 1961442 | 07 شهریور 1402 ساعت 17:36 | 17.9K بازدید | 14 دیدگاه

تیم ملی باید به مرور جوان بشود، سردار سرباز ایران است؛

حرف‌های قلعه‌نویی درباره غیبت احتمالی سردار در تیم ملی

امیر قلعه‌نویی به شایعه غیبت سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

حرف‌های قلعه‌نویی درباره غیبت احتمالی سردار در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال سردار آزمون به باشگاه آ.اس رم این خبر منتشر شد که ستاره تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حاضر نخواهد شد که این موضوع امروز واکنش امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت.

قلعه‌نویی در ابتدا به نقل قولی از او با عنوان "شب و روز من شده سردار آزمون" واکنش نشان داد و گفت: نگفتم. نقل قول را باید از همان کسی که نقل قول را انجام داده بپرسید، نه از ما. من با کسی مصاحبه نداشتم و فقط در کیش یک صحبتی کردم.

او در ادامه گفت: همه بازیکنان برای ما عزیز هستند و همه بازیکنان وطن‌ و مردم و ایران عزیزشان را دوست دارند. یقینا سردار هم جزئی از این بازیکنان و سربازهای وطن است. سردار آزمون بازیکن خود من بود و در ۱۵ سالگی کنار سپاهان بود و ما او را با خودمان به اردو هم بردیم. این چیزهایی هست که ما هم شنیدیم اما یقینا همه ما عاشق ایران و مردم ایران هستیم. همان‌طور که آقای تاج گفت، شرایط چه در فوتبال و چه در مملکت‌داری سخت است ولی باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم. ما مامور به تکلیف هستیم و باید تا جایی که می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم. این را ما هم شنیدیم، اما فکر نمی‌کنم درست باشد. آقای خراطی هماهنگی‌ها را انجام می‌دهد و یکی از مسئوليت‌های آقای الهویی هم این است که با لژیونرها صحبت کند.

1889542

سرمربی تیم ملی همچنین عنوان کرد: ما خوشحالیم که دو اتفاق خوب افتاد؛ یکی اینکه همه اعضای تیم ملی با یکدیگر وحدت دارند. ما قبل از بازی‌های کافا قصد داشتیم به برخی استراحت بدهیم، اما خودشان داوطلبانه آمدند که این مسئله مهمی بود. در همین اردوی بلغارستان و فیفادی هم می‌خواستیم به یکی دو نفر استراحت بدهیم که آنها هم راغب هستند بیایند و کار کنند. اینها موفقیت‌هایی است که ما به دست آورده‌ایم.

او در پایان گفت: ما در تیم ملی، علاوه بر نتیجه‌گرایی با یک شیب ملایم باید تیم ملی‌مان را هم جوان کنیم. تیم ما در‌ جام جهانی جزء تیم‌های پیر بود. ما همان سیاست‌هایی را که آقای فرگوسن در منچستریونایتد داشت که تغییر داشت و نتیجه می‌گرفت اما لطمه نمی‌خورد، داریم؛ کمااینکه در ۲۰۰۶-۲۰۰۷ هم این کار را می‌کردیم و در کنار تیم ملی، یک تیم ملی ب هم درست کرده بودیم که در بازی‌های اردن قهرمان شد. با وجود تیم ملی امید و تقویم فشرده دیگر نمی‌توانیم این تیم را تشکیل بدهیم، اما همه بازیکنان عاشق ایران هستند و مخلصانه دوست دارند باعث شادی مردم شود و سردار هم از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه‌ها