کد خبر : 1961794 | 08 شهریور 1402 ساعت 21:13 | 47.5K بازدید | 11 دیدگاه

رسمی: مهاجم پرمشتری آرسنال منتقل شد

فولارین بالوگان، ملی‌پوش آمریکایی آرسنال، با قراردادی 40 میلیون یورویی به موناکو پیوست.

رسمی: مهاجم پرمشتری آرسنال منتقل شد

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی باشگاه موناکو، فولارین بالوگان، ستاره آمریکایی آرسنال، به این باشگاه پیوست.

در روزهای گذشته اعلام شد که مذاکرات بین موناکو و آرسنال بر سر انتقال این مهاجم آمریکایی آغاز شده است اما آرسنال خواهان پیشنهادی 45 میلیون یورویی بود که مبلغ بالای این درخواست باعث طولانی شدن مذاکرات شد.

بالوگان فصل گذشته در لیگ برتر به میدان نرفت چرا که از طرف آرسنال به صورت قرضی به رنس قرض داده شده بود. عملکرد خوب این مهاجم آمریکایی در لیگ یک باعث شد موناکو خواهان جذب او شود. بالوگان در 37 بازی برای رنس 21 گل به ثمر رسانده بود.

1918031

بالوگان برای آرسنال تنها دو بار با پیراهن تیم بزرگسالان باشگاه به میدان رفته است. او در تابستان جاری بعد از بازگشت به آرسنال به مدیران توپچی‌ها اعلام کرد تنها در صورتی حاضر به ماندگار شدن است که برای تیم اول به میدان برود. خوسته‌ای که با مخالفت آرسنالی‌ها مواجه شد و در نتیجه چاره‌ای جز فروش او باقی نماند.

بالوگان که علاوه بر آمریکا می‌توانست برای تیم های ملی انگلیس و نیجریه هم بازی کند در ماه مه آمریکا را انتخاب کرد. او که جام جهانی 2022 را از دست داده اولین بازی ملی‌اش را در لیگ ملت‌های کونکاکاف مقابل مکزیک انجام داد.

چند باشگاه دیگر از جمله اینتر، نایب‌قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ، هم این مهاجم آمریکایی را مد نظر داشتند اما او در نهایت راهی موناکو شد.

دیدگاه‌ها