کد خبر : 1962453 | 11 شهریور 1402 ساعت 15:00 | 60.7K بازدید | 74 دیدگاه

غیبت سرنوشت ساز ستاره برای یک جاه طلبی بزرگ

تعصب یا غیرحرفه‌ای: کنعانی‌زادگان به نتیجه رسید

کنعانی‌زادگان از لیست تیم ملی برای فیفادی پیش رو باز ماند تا امیر قلعه نویی به این شکل رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن را در آخرین بازی، جریمه کند.

تعصب یا غیرحرفه‌ای: کنعانی‌زادگان به نتیجه رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در شرایطی خود را برای فیفادی پیش رو تحت نظر امیر قلعه نویی آماده می‌کند که یکی از شوک‌های بزرگ لیست، غیبت محمدحسین کنعانی زادگان بود. مدافع باتجربه و تاثیرگذاری که به واسطه اتفاقات بازی با ازبکستان و کارت قرمزی که دریافت کرده بود، از لیست کنونی حذف شده تا احتمالا خود را برای اردوهای بعدی و خصوصا جام ملت‌های آسیا آماده کند.

کنعانی زادگان در فینال جام کافا و دیدار برابر ازبکستان کارت قرمز دریافت کرد و در ادامه اعتراضات او برای عدم خروج از زمین با انتقادات زیادی همراه شد. هر چند این بازیکن بلافاصله بعد از این مسابقه بابت رفتار خود عذرخواهی کرد اما امیر قلعه نویی ترجیح داده برای حفظ انضباط و دستیابی به دیسیپلین مدنظر، او را با جریمه مواجه کند و از این فیفادی نامش را خط زد.

1898637

مدافع باتجربه تیم ملی که اکنون در 29 سالگی خود را مهیای رسیدن به 50 بازی ملی می‌کند تا از این حیث آمار ویژه‌ای نصیب وی شود، هرچند اتفاقات بازی با ازبکستان را به واسطه فشار بازی و همچنین تعصب خود به پیراهن تیم ملی عنوان می‌کند، اما در ادامه و با گذشت زمان روی اشتباه رفتاری خود اشاره داشته و غیرحرفه‌ای بودن آن را تایید کرد.

اتفاقی که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی به دنبال پایان دادن آن در همین بازی‌های تدارکاتی است تا در آینده و در میادین معتبرتر خصوصا در جام ملت‌های آسیا، شرایط سخت‌تری را شکل ندهد.

1831830

کنعانی زادگان که بعد از دو فصل حضور در لیگ ستارگان قطر بار دیگر به ایران بازگشته و طی چهار بازی اخیر با پرسپولیس یکی از مدافعان قابل اتکا و اعتماد لیگ برتر نیز لقب گرفته که تیمش طی این بازی‌‎ها فرصتی به مهاجمان حریف نداده (تک گل دریافتی پرسپولیس روی گل بخودی ثبت شده است)، قطعا در جام ملت‌ها و ادامه مسیر تیم ملی نیز یکی از بازیکنان تاثیرگذار و مورد اعتماد امیر قلعه نویی خواهد بود. او به واسطه همین موضوع، بی توجه به جریمه در نظر گرفته و ناراحتی و گلایه بابت آن، تمرکز خود را معطوف به پایان این فیفادی و از سر گیری دوباره لیگ برتر برای نمایش موفق در مسیر بازگشت دوباره به تیم ملی کرده است. جایی که هدف بزرگ و جاه طلبی‌اش، پایان حسرت در جام ملت‌ها و موفقیت بزرگ در این تورنمت با تیم ملی است. او البته پیش از این رقابت‌های حساس باید خود را مهیای لیگ قهرمانان آسیا نیز کند؛ تورنمنتی که با حضور ستاره‌های جذاب در تیم‌های مدعی، می‌تواند یک آزمون بزرگ نیز برای کنعانی زادگان محسوب شود. مدافع میانی سرعتی و قابل اعتماد پرسپولیس بعد از موفقیت طی چهار بازی ابتدایی فصل، باید دید به چه شکل بازیابی روحی خود را برای بالا نگه داشتن انگیزه رقابت دوباره دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها