کد خبر : 1964627 | 20 شهریور 1402 ساعت 10:59 | 53.5K بازدید | 16 دیدگاه

شادی بایرن از اخراج فلیک: آخ جون راحت می‌شویم!

احتمال انتخاب یولیان ناگلزمان به عنوان جانشین هانسی فلیک در تیم ملی آلمان باعث خوشحالی مدیران این باشگاه شده است.

شادی بایرن از اخراج فلیک: آخ جون راحت می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر انتقادهای بسیاری را از عملکرد فلیک روی نیمکت این تیم به همراه داشت و شکست 1-4 برابر ژاپن تیر خلاصی بر پیکر این تیم بود. 

مدیران فدراسیون فوتبال آلمان در فاصله کمتر از 24 ساعت بعد تصمیم به برکناری این مربی آلمانی گرفتند و حالا در جستجوی گزینه جدید و مطمئنی هستند که بتواند این تیم را در رقابت‌های یورو 2024 همراهی و رهبری کند.

گزینه‌های بسیاری برای حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان مطرح شده‌اند اما به نظر می‌رسد که ناگلزمان جدی‌ترین مورد در این میان باشد، خصوصا که این مربی در حال حاضر هدایت تیمی را هم برعهده ندارد. 

1887373

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که ناگلزمان تا سال 2026 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و این موضوع ممکن است کار فدراسیون فوتبال این کشور برای عقد قرارداد و مذاکره با او را دشوار کند اما حالا روزنامه بیلد ادعای دیگری را مطرح کرده است. 

آنها مدعی هستند که مدیران بایرن از حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی آلمان کاملا استقبال می‌کنند چون در این صورت مجبور نیستند دستمزد او را تا سه سال آینده پرداخت کنند و این اتفاق خوبی برای آنها به حساب می‌آید. 

این در حالی است که رودی فولر و دیگر مدیران فدراسیون فوتبال آلمان قصد ندارند برای انتخاب سرمربی جدید عجله کنند و ترجیح می‌دهند تمام شرایط را به صورت کامل و دقیق بررسی کنند.

دیدگاه‌ها