کد خبر : 1964791 | 20 شهریور 1402 ساعت 23:12 | 20.7K بازدید | 14 دیدگاه

دلیل انتقال ستاره انگلیسی به آرسنال فاش شد

دکلان رایس می‌گوید بازی کردن زیر نظر میکل آرتتا، دلیل اصلی پیوستن او به آرسنال بوده است.

دلیل انتقال ستاره انگلیسی به آرسنال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس می‌گوید که میکل آرتتا، سرمربی تیم، دلیل اصلی این بود که او تصمیم گرفت از وستهام به آرسنال برود.

هافبک انگلیسی در تابستان با مبلغ 120 میلیون یورو به توپچی‌های لندنی پیوست. رایس در آخرین بازی مقابل منچستریونایتد که با پیروزی 3-1 به پایان رسید، اولین گل خود را به ثمر رساند.

رایس در مصاحبه‌ای با جو کول، وقتی از او پرسیده شد که چرا به آرسنال پیوسته، گفت: "باید بگویم به دلیل سرمربی. به دلیل طوری که او بازی را می‌بیند، طوری که می‌خواهد فوتبال بازی کند. فکر می‌کنم شما آرسنال را در دو سال گذشته به شکلی دیده‌اید که به‌عنوان تیمی که من خودم را در آن مناسب می‌دانستم، بازی کرده‌اند. تا اینجا این تصمیم نتیجه داده است. واقعا احساس می‌کنم در خانه هستم. همیشه این احساس را داشتم که آرسنال چنین باشگاهی خواهد بود.

1923781

او درباره مدت زمان حضورش در آرسنال تا به امروز گفت: "گاهی اوقات یک سفر به پایان می‌رسد و سفر دیگری آغاز می‌شود. نمی‌توانم به اندازه کافی از همه در آنجا (در وستهام) تشکر کنم. برای من یک پایان افسانه‌ای بود. هنوز هم علاقه زیادی به آن‌ها در این فصل داشته‌ام. هنوز مرتب با بازیکنان صحبت می‌کنم.  در ابتدای فصل به سرمربی پیام دادم و گفتم موفق باشید رئیس."

رایس همچنین در مورد تفاوت‌های نقش خود در باشگاه جدیدش صحبت کرد: "اینطور می‌گویم که تفاوت در نحوه بازی من، بسیار پیشرفته‌تر است. آینده نگری بسیار بیشتری وجود دارد. به جای بازی دفاعی بیشتر تهاجمی بازی می‌کنم. همیشه می‌خواستم به سطح بالایی برسم. آرسنال جایی است که می‌بینم بهترین عملکردم را دارم."

دیدگاه‌ها