کد خبر : 1965061 | 21 شهریور 1402 ساعت 23:22 | 26.4K بازدید | 32 دیدگاه

مرادمند 1402 را فراموش نخواهد کرد

محمد مرادمند امروز اولین بازی ملی خود را انجام داد تا روند رو به رشد او همچنان با شیب تندی ادامه داشته باشد.

مرادمند 1402 را فراموش نخواهد کرد

به گزارش ورزش سه، محمد مرادمند در مقابل آنگولا اولین بازی ملی خود را انجام داد تا روند صعودی که در فوتبال سپری می‌کند را کامل‌تر از قبل کند.

مرادمند که تبدیل به ستون اصلی خط دفاعی استقلال شده است به واسطه درخشش در بازی‌های اواخر فصل گذشته و این فصل استقلال به پیراهن ملی رسید و امشب اولین بازی ملی خود را انجام داد.

مرادمند مهره اصلی خط دفاعی آبی پوشان است و در کنار او دیگر مهره‌های استقلال زوج خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل می‌دهند.

او که پس از چند سال حضور در استقلال تبدیل به یکی از بازیکنان قدیمی این تیم شده است، مورد تمجید جواد نکونام سرمربی استقلال نیز قرار گرفت، نکونام اعلام کرد در شرایطی که قرار مرادمند هنوز تمدید نشده بود او قصد حضور در تمرینات استقلال را داشت، این نشان از این دارد که این فوتبالیست غیر از فوتبال به چیز دیگری فکر نمی‌کند و اهداف فوتبالی‌اش را در اولویت قرار داده است.

شرایط مرادمند و درخشش او نشان می‌دهد که پس از یک نیم فصل دوری از استقلال و فوتبال به دلیل مشکل سربازی، انگیزه مظاعفی برای ارائه بهترین عملکرد در زمین مسابقه را دارد.

گلزنی در دربی و چندین مسابقه دیگر، بازگشت به ترکیب اصلی استقلال و تبدیل شدن به مهره کلیدی، دعوت به تیم ملی و ثبت اولین بازی ملی، همه این‌ها در یک سال برای مرادمند اتفاق افتاده است، او در تلاش است با ادامه روند رو به رشدی که در سال 1402 به نمایش گذاشته است، با عملکرد فنی خود را  به کادرفنی تیم ملی تحمیل کند و سال فوتبالی فوق العاده خود را با حضور در جام ملت‌ها به پایان برساند.

دیدگاه‌ها