کد خبر : 1965770 | 25 شهریور 1402 ساعت 01:30 | 21.5K بازدید | 17 دیدگاه

هشدار به مگوایر: آخرین فرصت را خراب نکن!

پس از یک هفته پرتلاطم دیگر برای هری مگوایر در تیم ملی انگلیس، بازیکن سابق منچستریونایتد، دیمیتار برباتوف، جملات همدلانه‌ای را در مورد او بیان کرده است.

هشدار به مگوایر: آخرین فرصت را خراب نکن!

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر مدافع منچستریونایتد این هفته پس از به ثمر رساندن گل به خودی مقابل اسکاتلند مورد انتقاد شدید هواداران انگلیس قرار گرفت. حالا دیمیتار برباتوف با هری مگوایر همدردی کرده است، اما به او هشدار هم داده که اگر شانس مجددی برای اثبات خودش به دست آورد، نباید آن را خراب کند.
مگوایر این هفته مورد انتقادات بسیار شدیدی بعد از گل به خودی مقابل اسکاتلند قرار گرفت، هواداران حتی سرمربی تیم را هم به دلیل بازی دادن به او هدف قرار دادند. 

1925646

اوضاع برای مگوایر در تیم باشگاهی‌اش هم مساعد نیست. اریک تن هاخ در طول تابستان کاپیتانی تیمش را از مگوایر سلب کرد و او دیگر نه تنها گزینه اول خط دفاعی در اولدترافورد نیست بلکه از رافائل واران، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و حتی مدافع چپ، لوک شاو هم عقب‌تر قرار دارد. یونایتد حتی آماده فروش او در تابستان بود و پیشنهاد 30 میلیون پوندی وستهم را پذیرفت اما مگوایر بود که این انتقال را رد کرد.
گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، "رفتار مضحک" با مگوایر پس از بازی را محکوم کرد و انتقاداتی که از وی صورت گرفت را "شوخی" توصیف کرد. تعداد زیادی از کارشناسان هم از آن زمان به دفاع از این بازیکن 30 ساله پرداختند و مادرش هم روز پنجشنبه پیام حمایت خود را از پسرش در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد.

برباتوف معتقد است اگر مگوایر دقایق بیشتری برای بازی با یونایتد بدست بیاورد، باید همه چیز را ساده بازی کند تا از اشتباهات جلوگیری کند: "اگر او فرصت بازی از دقیقه اول برای یونایتد را پیدا کند، باید بداند که برایش فقط یک بازی نیست و باید حیات حرفه‌ای خودش را نجات دهد. باید از هر کار اضافه‌ای با توپ پرهیز کند و فقط وظایفش را انجام دهد. من با او همدردی می‌کنم. به خصوص می‌دانم که بازیکن منچستر بودن چه فشاری دارد، به خصوص اگر خوب بازی نکنید."

دیدگاه‌ها