کد خبر : 1966482 | 28 شهریور 1402 ساعت 10:51 | 38.6K بازدید | 11 دیدگاه

فوق ستاره انتخاب کرد: بهترین لحظه حضور در رئال!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، فاش کرد که اولین بازی در سانتیاگو برنابئو بهترین لحظه حضورش در این تیم بوده است.

فوق ستاره انتخاب کرد: بهترین لحظه حضور در رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام پس از درخشش خیره‌کننده در دورتموند بالاخره در تابستان امسال به رویایش رسید و راهی رئال مادرید شد. 

او در حالی پوشیدن پیراهن این تیم را انتخاب کرد که منچسترسیتی هم به صورت جدی در پی جذب او بود و فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس تحت هدایت پپ گواردیولا و بازگشت به کشورش را داشت اما باز هم رئال را انتخاب کرد. 

این ستاره انگلیسی از زمان پیوستن به این تیم تا به حال به یکی از بازیکنان کلیدی آنها تبدیل شده که در پنج بازی پنج گل به ثمر رسانده و موفق شده به بازیکن محبوب هواداران این تیم هم تبدیل شود. 

این بازیکن جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست لالیگا را از آن خود کرد و از سوی هواداران رئال هم به عنوان بهترین بازیکن ماه این تیم انتخاب شد تا مشخص شود که آنها حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌اند. 

1919461

بلینگام در این باره به مارکا گفت: «شروع کار به این صورت واقعا باعث افتخار من است. دریافت این حجم از حمایت و عشق از سوی هواداران در طول دیدارها و پس از آن ارزش بسیاری برایم دارد و من از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. 

بهترین تجربه‌ام تا به حال به بازی اولی که در سانتیاگو برنابئو به میدان رفتم برمی‌گردد، حتی با این که یک ماه طول کشید تا میزبان باشیم. فکر می‌کنم بازی برای این باشگاه و عادت کردن به شرایط بهترین اتفاق ممکن است. این بهترین چیزی بوده که داشته‌ام. 

از هواداران به خاطر این که من را به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید انتخاب کردند بسیار تشکر می‌کنم. از این بابت واقعا سپاسگزار هستم. بیایید به دنبال موفقیت‌های بیشتر باشیم. زنده باد مادرید!»

دیدگاه‌ها