کد خبر : 1966687 | 29 شهریور 1402 ساعت 00:49 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

اتلتی 5+90 مساوی کرد، با گل دروازه‌بان لاتزیو

لاتزیو 1-1 اتلتیکومادرید: اوبلاک مغلوب یورش سیسیلی!

لاتزیو در آخرین لحظات بازی مقابل اتلتیکومادرید در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

لاتزیو 1-1 اتلتیکومادرید: اوبلاک مغلوب یورش سیسیلی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های لاتزیو و اتلتیکومادرید در بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به میزبانی ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند.

اتلتیکو که به کسب بردهای اقتصادی با هدایت دیه‌گو سیمئونه شهرت دارد در این بازی هم از این شیوه استفاده می‌کرد اما در پایان شگفت زده شد.

بازی در نیمه اول از سوی هر دو تیم برابر دنبال می‌شد و بیشتر سعی بر اجرای ضدحملات داشتند که یک اتفاق غیرمنتظره موجب شد تا دروازه لاتزیو باز شود.

1927974

پابلو باریوس اسپانیایی از فاصله دور روی پاس ناهوئل مولینا سعی کرد شانس خود برای گلزنی را امتحان کند که ضربه پرقدرت او به بازیکن حریف برخورد کرد، پس از تغییر مسیر دروازه‌بان را غافلگیر کرد و وارد دروازه شد.

لاتزیو در نیمه اول چندان خوش‌شانس نبود، چون به دلیل مصدومیت لورنزو پیگرینی مجبور شد در دقیقه 38 ماموئل لازاری را وارد زمین کند. نیمه اول با برتری نماینده اسپانیا به پایان رسید.

لاتزیو نیمه دوم را خوب آغاز کرد و توسط چیرو ایموبیله به گل هم رسید، اما در دقیقه 51 به دلیل آفساید این بازیکن با پرچم کمک داور گل مردود اعلام شد.

اتلتیکو در نیمه دوم از برتری‌اش محافظت می‌کرد و البته به گلزنی دوباره هم امید داشت که ضربه خطرناک آلوارو موراتا در دقیقه 66 به تیرک برخورد کرد و دفع شد.

1927975

شاگردان سیمئونه امیدوار بودند پس از اینکه این نتیجه را تا 90 دقیقه حفظ کرده‌اند در وقت‌های اضافه هم مقاومت کنند که یک گل غیرمنتظره آنها را غافلگیر کرد.

ایوان پراودلی، دروازه‌بان لاتزیو، پس از اینکه برای یک ضربه ایستگاهی به جلو آمده بود روی ارسال لوئیز آلبرتو موفق شد با ضربه سر یان اوبلاک را مغلوب خود کند و کل تساوی را در دقیقه 5+90 به ثمر برساند.

بدین ترتیب این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید تا هر دو تیم به کسب یک امتیاز بسنده کنند.

دیدگاه‌ها