کد خبر : 1967445 | 01 مهر 1402 ساعت 14:19 | 20.7K بازدید | 18 دیدگاه

مسابقات را بعد فیفادی از هفته ششم ادامه بدهید

راهکار ویژه سعید فتاحی برای برنامه لیگ برتر

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد عدالت حکم می‌کند بازی‌های هفته هفتم هم برگزار نشود و مسابقات بعد از فیفادی از هفته ششم ادامه یابد.

راهکار ویژه سعید فتاحی برای برنامه لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تعویق دیدارهای هفته ششم لیگ برتر ابهام‌های زیادی را درباره ادامه مسابقات به وجود آورده است. کمیته مسابقات سازمان لیگ هنوز برنامه دقیقی را برای ادامه بازی‌ها تنظیم نکرده و همه چیز را به روزهای آینده موکول کرده و تیم‌های لیگ برتری نیز برای تدوین برنامه‌های آماده سازی خود به مشکل خورده‌اند.

در چنین شرایطی سعید فتاحی که سال‌ها به عنوان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مسئولیت برنامه ریزی مسابقات را برعهده داشت و حالا در سمت قائم مقام و مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند، پیشنهاد جالبی را درباره برنامه لیگ ارائه کرده است.

فتاحی با اشاره به تعویق مسابقات هفته ششم و ابهام‌های موجود درباره زمان و شکل شروع مجدد بازی‌ها به خبرگزاری تسنیم گفت: «با توجه به لغو بازی‌های هفته ششم لیگ برتر از لحاظ فنی و حرفه‌ای باید هفته هفتم هم از برنامه مسابقات موقتا برداشته شود و تیم‌ها بعد از فیفادی از هفته ششم کار خود را در لیگ برتر از سر بگیرند.»

1928770

او صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «با توجه به اینکه برخی تیم‌ها در هفته هفتم هم بازی‌شان معوق می‌شود، اگر اکنون هفته هفتم لیگ برتر طبق برنامه قبلی برگزار و هفته هشتم به بعد از فیفادی منتقل شود، تیم‌ها در مسائل فنی، علمی و بدنسازی خود به مشکل می‌خورند و مشکلات عدیده‌ای از جمله افزایش مصدومیت‌ها برایشان به وجود می‌آید.»

مدیر ورزشی مس رفسنجان که سال‌ها ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ را برعهده داشته، در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: «جاری شدن یکنواختی و عدالت میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر مسئله مهمی است که باید از سوی کمیته مسابقات در نظر گرفته شود. عدالت حکم می‌کند که بازی‌های لیگ برتر به طور کلی تا بعد از فیفادی مهرماه برگزار نشود و سپس از هفته ششم از سر گرفته شود تا باشگاهی متضرر نشود و برنامه ریزی هفته به هفته مسابقات هم بهم نریزد.»

فتاحی صحبت‌های خود را اینطور به پایان برده است: «امیدوارم کمیته مسابقات سازمان لیگ با دقت نظر و بررسی همه جوانب برنامه جدید مسابقات را اعلام کند تا هیچ باشگاهی بابت برنامه ریزی متضرر نشود و آنوقت است که عدالت میان 16 تیم لیگ برتری جاری خواهد شد.»

دیدگاه‌ها