کد خبر : 1969500 | 09 مهر 1402 ساعت 18:04 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار شمسایی به بازیکنان؛

انگیزه برزیل را داشته باشید، ملی‌پوش هستید

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد بازیکنانش باید با انگیزه مسابقه با برزیل در اردو حاضر شوند.

انگیزه برزیل را داشته باشید، ملی‌پوش هستید

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در حاشیه اولین جلسه تمرینی اردوی جدید تیم ملی فوتسال ایران با حضور بازیکنان لیگ برتری عنوان کرد: اردوی خود را برای حضور در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا که دور مقدماتی جام جهانی هم خواهد بود، برگزار می‌کنیم تا پس از آن به قرقیزستان سفر کنیم.

او با بیان اینکه با تیم‌های ملی فوتسال مالدیو، لبنان و قرقیزستان به عنوان میزبان همگروه هستیم، ابراز کرد: 16 نفر را به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت کردیم که از امروز به مدت سه روز تمرینات خود را انجام می‌دهیم و روز دوازدهم مهرماه با انتخاب 14 بازیکن راهی کشور قرقیزستان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در روزهای 15، 17 و 19 مهرماه باید مقابل تیم‌های ملی مالدیو، لبنان و قرقیزستان قرار بگیریم که امیدوارم نتایج خوب و قابل قبولی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

شمسایی تاکید کرد: باید در ذهن بازیکنان تداعی کنیم که اگر 10 روز قبل از برزیل آمدیم و مقابل تیم اول فوتسال جهان قرار گرفتیم، باید با تیم‌های کیفیت پایین‌تر مثل مالدیو، قرقیزستان و لبنان هم با انگیزه زیاد و مثل دیدار با برزیل در زمین ظاهر شویم و هر کسی انگیزه کافی را داشته باشد، در اردوهای بعد به جمع ما اضافه خواهد شد.

او در مورد زمان حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی فوتسال ابراز کرد: لژیونرها با صلاح‌دید کادر فنی به جمع ما اضافه می‌شوند. تمام تلاش ما این است که بهترین نتایج را بگیریم و از امروز با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها