کد خبر : 1970127 | 12 مهر 1402 ساعت 00:42 | 5.2K بازدید | 24 دیدگاه

زامهران: غفلت کردیم و الهلال 3 گل زد

هافبک نساجی معتقد است اشتباه فردی خودشان مقابل تیم الهلال منجر به شکست تیمش شد.

زامهران: غفلت کردیم و الهلال 3 گل زد

به گزارش "ورزش سه"، حسین زامهران که حضور تعویضی در جریان شکست سه بر صفر نساجی ایران مقابل الهلال عربستان داشت، در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره باخت این تیم عنوان کرد: اگر فوتبال روی خوبش را به ما نشان میداد و خوش شانس بودیم، می توانستیم به بازی برگردیم. پس از گل دوم هم اگر موقعیت ما گل میشد، شرایط فرق می کرد.

ویدئو: 312615

او درباره درخشش ستاره های الهلال در این دیدار گفت: مشخص است که اگر مقابل تیم پرستاره‌ای مثل الهلال تمرکز نداشته باشید و یک مقدار غفلت کنید، این اتفاق می افتد.

هافبک نساجی یادآور شد: امیدوارم در بازی های بعد جبران کنیم. از تماشاگران نساجی که این همه راه زحمت کشیدند و به ورزشگاه آزادی آمدند و حمایت کردند، تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات آینده جبران کنیم.

زامهران در خصوص تعطیلی بازی های لیگ برتر ابراز کرد: شرایط مسابقات رسمی و دوستانه خیلی متفاوت است. فکر می کنم غیر از مسابقات تیم امید که موجب تعطیلی لیگ شده، نداشتن زیرساخت مناسب و امکانات لازم برای ریکاوری موجب شده تا مربیان ما هم از این تعطیلی ناراضی نباشند چون شرایط ریکاوری فوتبال ایران ضعیف است و به همین دلیل مربیان ناراضی نیستند!

دیدگاه‌ها