کد خبر : 1970173 | 12 مهر 1402 ساعت 10:50 | 24K بازدید | 19 دیدگاه

جلوگیری از درگیری مربیان نساجی- الهلال (عکس)

داور چینی مدارای زیادی برای عدم اخراج کادر فنی دو تیم در جنجالی‌ترین صحنه بازی داشت.

جلوگیری از درگیری مربیان نساجی- الهلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۳۱ درگیری بی‌دلیل وحید محمدزاده با الکساندر میتروویچ در محوطه جریمه نساجی کاری کرد تا بازی این تیم مقابل الهلال دچار تنش شود و بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری پیدا کنند که نتیجه آن اخراج یک بازیکن از هر تیم بود و همین اتفاق حواشی زیادی به همراه داشت.

ما نینگ، داور چینی که کمی از درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم فاصله گرفته و نظاره‌گر این مجادله بود در دقیقه ۳۸ و پس از حدود ۷ دقیقه از این درگیری به کنار زمین آمد تا به طور دقیق و بازبینی ویدیویی صحنه‌ها را ببیند که در نهایت تصمیم به دادن دو کارت قرمز گرفت، اما در همین حین کادر فنی دو تیم نیز درگیری پیدا کردند.

در زمانی که ما نینگ برای بازبینی ویدیویی به کنار زمین آمد، تعدادی از اعضای کادر فنی و عوامل تیم الهلال از فاصله دور سعی داشتند تا داور چینی را تحت تاثیر قرار بدهند و تاکید داشتند که بازیکن نساجی باید اخراج شود، اما همین اتفاق کاری کرد تا مربیان نساجی هم بیکار ننشینند و از جای خود بلند شوند و به الهلالی‌ها واکنش داشته باشند.

در این صحنه مجادله لفظی شدیدی بین طرفین شکل گرفت که اگر دخالت عوامل برگزاری مسابقه و نماینده ای‌اف‌سی نبود، احتمال داشت به مجادله فیزیکی هم بیانجامد که در نهایت ختم به خیر شد و بازی به جریان افتاد.

1935516
1935517

دیدگاه‌ها