کد خبر : 1970789 | 14 مهر 1402 ساعت 23:49 | 19.4K بازدید | 49 دیدگاه

فتاحی: سهم استقلال از تماشاگران ده درصد است

270 صندلی در انتظار هواداران استقلال در رفسنجان

بر اساس اظهارنظر سعید فتاحی، در صورت برگزاری بازی مس و استقلال با حضور تماشاگر فقط ۲۷۰ صندلی ورزشگاه در اختیار طرفداران استقلال است.

270 صندلی در انتظار هواداران استقلال در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر مدیرعامل استقلال جمعه شب در برنامه شب‌های فوتبالی به طور رسمی اعلام کرد که اگر بازی عصر شنبه با مس رفسنجان بدون تماشاگر برگزار شود، آبی‌های پایتخت در زمین حاضر نمی‌شوند.

همین اظهار نظر خطیر با واکنش تند سعید فتاحی، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان مواجه شد و در نهایت یک درگیری لفظی شدید بین دو طرف به وجود آمد.

سعید فتاحی در بخشی از صحبت‌های خود به قانون موجود درباره تعداد تماشاگران تیم میهمان در مسابقات اشاره کرد و گفت: طبق قانون در صورتی که شورای تامین مجوز بازی با حضور تماشاگر را صادر کند، ده درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار طرفداران استقلال خواهد بود.

این در حالی است که ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان دارای ۲۷۰۰ صندلی است و با توجه به مسائل اخیر قطعا باشگاه مس رفسنجان اجازه نمی‌دهد بیش از ده درصد سکوها به طرفداران استقلال اختصاص پیدا کند.

موضوعی که نشان می‌دهد در صورت صدور مجوز حضور تماشاگر در ورزشگاه مس تنها ۲۷۰ نفر از طرفداران استقلال می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند‌!

دیدگاه‌ها