کد خبر : 1971288 | 16 مهر 1402 ساعت 21:49 | 17.6K بازدید | 51 دیدگاه

طعنه ستاره سیتی: گل آرسنال شانسی بود!

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، بعد از شکست مقابل آرسنال می‌گوید گل حریف با برخورد به بازیکن سیتی وارد دروازه شده. او می‌گوید فصل تازه آغاز شده و سیتی نباید نگران باشد.

طعنه ستاره سیتی: گل آرسنال شانسی بود!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در آخرین دقایق بازی حساسش مقابل آرسنال با گلی که از گابریل مارتینلی دریافت کرد یک امتیاز ارزشمند را از دست داد و به رتبه سوم جدول سقوط کرد.

این اولین پیروزی تیم میکل آرتتا بر منچسترسیتی در لیگ برتر بود تا بالاخره شاگرد بر استادش پیروز شود.

برناردو سیلوا در پایان بازی سعی کرد در گفت‌وگو با خبرنگاران این شکست را چندان بااهمیت معرفی نکند. او گفت سیتی هم شانس‌های خوبی در ابتدای مسابقه داشت و گل آرسنال بعد از برخورد به بازیکن سیتی وارد دروازه شد.

1937739

ما فرصت‌های خوبی داشتیم و گل آنها تقریبا شانسی بود
ما در شروع بازی چند فرصت داشتیم و آخر بازی هم توپ بعد از برخورد به بازیکن ما تغییر مسیر داد و گل شد. به نظرم در این بازی خیلی به آنها فرصت دادیم و باعث شدیم فرصت فکر کردن پیدا کنند. باید در پرسینگ با شدت بیشتری کار کنیم. واقعیت این است. شکست هم بخشی از فوتبال است و ما حالا از این باخت عبور کرده و به فکر بازی بعدی هستیم.

فصل تازه شروع شده، نگران نباید بود
بله، ما ناراحتیم. فصل تازه شروع شده و تا پایان فصل هنوز خیلی راه باقی مانده. این نتیجه‌ای نیست که ما می‌خواستیم. ولی یادمان باشد بازی کردن مقابل حریفی سرسخت هیچوقت آسان نیست. ما احساس می‌کردیم بازی برای هر دو تیم دشوار است. هر دو تیم سرسخت و سازمان‌یافته و پرتلاش هستند و این کار را دشوار می‌کند.

دیدگاه‌ها