کد خبر : 1971876 | 19 مهر 1402 ساعت 12:26 | 47.5K بازدید | 7 دیدگاه

خداحافظی یک فوق‌ستاره از بازی‌های ملی والیبال

ستاره والیبال بلغارستان از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

خداحافظی یک فوق‌ستاره از بازی‌های ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تسوتان سوکولوف همانگونه که از قبل در نظر داشت با انجام آخرین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک از تیم ملی والیبال بلغارستان خداحافظی کرد. تسوتان سوکولوف که پس از مسابقات از شهر شیان چین به صوفیه بازگشت در همان فرودگاه در مصاحبه با خبرنگاران خداحافظی خود را اعلام کرد و گفت که جای خود را به جوان‌ترها خواهد داد. او معتقد است جوانان می‌توانند دوباره این کشور را به جمع ده تیم برتر جهان برسانند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت بازی با بلژیک آخرین مسابقه تو با تیم ملی والیبال بلغارستان بود نیز اعلام کرد: "آخرین تورنمنت، بله؛ این آخرین تورنمنت من بود. من چیزی برای اضافه کردن به تیم ندارم زیرا آن را با تمام تجربه‌ام حس می‌کنم. پوشیدن لباس بلغارستان و دفاع از نشان و پرچم، باعث خوشحالی و افتخار من بود. بابت تمام احساساتی که تیم ملی به من داد بسیار ممنونم. اما فکر می‌کنم باید بگویم اینجا پایان کار است زیرا بازیکنان دیگری هستند که باید راه خود را در تیم طی کنند و من باید این کار را انجام دهم و‌ از تیم خداحافظی کنم. 17 سال است که در تیم ملی هستم و فکر می‌کنم همین کافی باشد."

سوکولوف یکی دیگر از دلایل خداحافظی‌اش را نیز رقابت‌های باشگاهی اعلام کرد و گفت به دلیل حضور در لیگ پر فشار و سنگین روسیه و مصدومیت‌هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند نمی‌تواند صد درصد توانایی‌های خود را در تیم ملی والیبال بلغارستان بگذارد پس بهتر است از تیم ملی علی رغم دلتنگی‌هایش خداحافظی کند و جای خود را به جوانان بدهد زیرا معتقد است آنها می‌توانند تیم ملی والیبال بلغارستان را به ده تیم برتر جهان برسانند.

گفتنی است تسوتان سوکولوف سی چهار ساله در اوج جوانی به تیم ملی والیبال بلغارستان دعوت شد و با این تیم به افتخاراتی نیز دست پیدا کرد و پس از ناامید شدن از حضور در المپیک از تیم ملی والیبال بلغارستان خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها