کد خبر : 1973044 | 24 مهر 1402 ساعت 22:53 | 37.9K بازدید | 20 دیدگاه

پشیمانی ستاره فرانسه: مادرم را شرمنده کردم

ژان کلر تودیبو، مدافع میانی تیم ملی فرانسه، به خاطر خنده در زمان یک دقیقه سکوت اول بازی هلند - فرانسه عذرخواهی کرد.

پشیمانی ستاره فرانسه: مادرم را شرمنده کردم

به گزارش "ورزش سه"، این سکوت یک دقیقه‌ای برای احترام به کشته شدگان در جنگ جاری در فلسطین اشغالی در بازی جمعه شب صورت گرفت و تودیبو یک خنده عجیبی را در آن یک دقیقه انجام داد که با جنجال و اعتراضات زیادی همراه شد و حتی شورای ملی اخلاق فرانسه تصمیم گرفت او را برای توضیح احضار کند، تودیبو به اکیپ گفت: "می‌خواهم وضعیت آن روز را توضیح دهم. واقعا شرایط دیوانه کننده است. من هیچ وقت در مورد این جنس مسائل بی احترامی نمی‌کنم. در آن یک دقیقه سکوت خنده‌ای عصبی داشتم اما به هیچ وجه شرایط فعلی را مسخره نمی‌کردم.

پیش زمینه ماجرا واقعا خاص بود ما رو به سکوهای طرفداران حریف ایستاده بودیم. بعضی‌ها شوخی‌های خاصی کردند و من این خنده عصبی را انجام دادم. می‌خواهم از هر کسی که ممکن است ناراحت شده باشد عذرخواهی کنم.

1940869

من مادرم را شرمنده کردم. او چیزهای زیادی به من یاد داده است. بعد از این اتفاق برخی در شبکه‌های اجتماعی می‌گفتند برایم مهم نیست انسان‌ها و معلم‌ها بمیرند. باید بدانید که مادر من بیست سال است که در آموزش و پرورش کشور کار می‌کند و ممکن است این اتفاق برای مادرم بیفتد. من بی تفاوت نیستم و این تصویر واقعی من نیست. از شرایط پیش آمده خیلی متاسفم. "

دیدگاه‌ها